Zobrazit minimální záznam

Perception of teacher's authority by secondary school pupils
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorTajčmanová, Kateřina
dc.date.accessioned2023-11-06T13:15:21Z
dc.date.available2023-11-06T13:15:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/183332
dc.description.abstractBachelor thesis is the theoretical-empirical. Theoretical content deals with what authority is in general and how it is viewed. It also focuses on teachers. What a personality should teachers have, what is the authority of the teacher and what types of authority we know. The research part is realized using a questionnaire survey. It focuses on how the pupils of the Secondary Education School view the authority of the teacher, what they imagine under this term and what behavior supports or reduces the authority of teachers. Key words: authority, teacher, pupil, secondary school, educationen_US
dc.description.abstractBakalářská práce je teoreticko-empirická. Teoretický obsah se zabývá tím, co je to vlastně autorita obecně a jak je na ni nahlíženo. Zaměřuje se i na učitele, jakou by měl mít osobnost, co je autorita učitele, typy autority. Výzkumná část je realizována pomocí dotazníkového šetření a zaměřuje se na to, jak žáci střední pedagogické školy nahlíží na autoritu učitele, co si představují pod tímto pojmem a jaké chování podle nich podporuje nebo naopak snižuje autoritu učitelů. Klíčová slova: autorita, učitel, žák, střední škola, výchovacs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectautorita|učitel|žák|střední škola|výchovacs_CZ
dc.subjectauthority|teacher|pupil|secondary school|educationen_US
dc.titleVnímání učitelské autority žáky střední školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-14
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId255237
dc.title.translatedPerception of teacher's authority by secondary school pupilsen_US
dc.contributor.refereeKasper, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce je teoreticko-empirická. Teoretický obsah se zabývá tím, co je to vlastně autorita obecně a jak je na ni nahlíženo. Zaměřuje se i na učitele, jakou by měl mít osobnost, co je autorita učitele, typy autority. Výzkumná část je realizována pomocí dotazníkového šetření a zaměřuje se na to, jak žáci střední pedagogické školy nahlíží na autoritu učitele, co si představují pod tímto pojmem a jaké chování podle nich podporuje nebo naopak snižuje autoritu učitelů. Klíčová slova: autorita, učitel, žák, střední škola, výchovacs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis is the theoretical-empirical. Theoretical content deals with what authority is in general and how it is viewed. It also focuses on teachers. What a personality should teachers have, what is the authority of the teacher and what types of authority we know. The research part is realized using a questionnaire survey. It focuses on how the pupils of the Secondary Education School view the authority of the teacher, what they imagine under this term and what behavior supports or reduces the authority of teachers. Key words: authority, teacher, pupil, secondary school, educationen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV