Strategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram and TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022
Brand strategy on Facebook, Instagram and TikTok, focusing on available social media advertising opportunities in Q3-Q4 2022
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/186068Identifikátory
SIS: 251371
Kolekce
- Kvalifikační práce [18291]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Moravcová, Hana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
20. 9. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Online média, Sociální média, Facebook, Instagram, TikTok, Reklama na sociálních sítích, Meta Ads Manager, TikTok Ads ManagerKlíčová slova (anglicky)
Online media, Social media, Facebook, Instagram, TikTok, Social media advertisement, Meta Ads Manager, TikTok Ads ManagerDiplomová práce s názvem "Strategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022" se zabývá nárůstem komunikačních možností způsobených příchodem tzv. nových médií. Podrobně se pak věnuje komunikaci na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok a jejich využitím pro šíření reklamních sdělení. Teoretická část práce přináší komplexní pohled na vybrané platformy, jejich prostředí, trendy a přehled základních pojmů nezbytných pro porozumění a strategickou práci. Kromě toho poskytuje práce průřez základními reklamními formáty, které je pro komunikaci reklamních sdělení možné využít a představuje také prostředí reklamních nástrojů Meta Ads Manager a TikTok Ads Manager. Podrobně se věnuje práci s Meta Ads Managerem, který také využívá pro spuštění experimentů v praktické části. Praktická část práce se zabývá ověřením tří definovaných hypotéz, které si kladou za cíl srovnat výsledky rozdílných přístupů při nastavování reklamních kampaní na platformě Facebook a ulehčit tak rozhodovací proces pro marketéry, firmy či jednotlivci začínající s prací v prostředí nástroje Meta Ads Manager. Tato část práce také sumarizuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky, které zní: Jak spustit reklamní kampaň na Facebooku? Jak vybrat...
The diploma thesis entitled "Brand strategy on Facebook, Instagram and TikTok, focusing on available social media advertising opportunities Q3-Q4 2022" addresses the expansion of communication options caused by the arrival of so-called new media. The work then focuses in detail on communication on the social networks Facebook, Instagram and TikTok and their use for the advertisement. The theoretical part of the work provides a comprehensive view of selected platforms, their environment, trends and an overview of terms necessary for basic understanding and strategic work. In addition, it provides cross-sectional work with basic advertising formats that can be used for advertisement and also description of the environment of the advertising tools Meta Ads Manager and TikTok Ads Manager. The diploma thesis discusses in detail specifically the work with Meta Ads Manager, which is a tool used for running experiments in the practical part. The practical part of the work aims to verify three hypotheses, which aim to compare the results of different approaches when setting up advertising campaigns on the Facebook platform and thus simplify future decision-making process for marketers, companies or individuals starting to work in the environment of the Meta Ads Manager. This part of the thesis also...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vliv sociální sítě TikTok na body image dospívajících v České republice
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOChrastilová, Aneta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 11. 9. 2023In today's digital era, social media is becoming increasingly influential. The popularity of the social network TikTok is increasing, especially among adolescents, and is thus affecting various areas of their lives. One ... -
Marketingové využití sociální sítě TikTok v České republice
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVyorálková, Edita (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Datum obhajoby: 13. 9. 2022The bachelor thesis entitled TikTok marketing in the Czech Republic deals with a modern phenomenon - the Chinese social network TikTok. It's the fastest-growing social network in the world, which is starting to have a big ... -
Vliv platformy TikTok na novinářskou práci
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOCapáková, Veronika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2025)Datum obhajoby: 29. 1. 2025Diplomová práce Vliv platformy TikTok na práci novináře popisuje vliv fenoménu sociální sítě TikTok na vývoj současných médií a poskytuje různé pohledy vnímání této platformy zástupci mediálních organizací a samotnými ...