Zobrazit minimální záznam

Brand strategy on Facebook, Instagram and TikTok, focusing on available social media advertising opportunities in Q3-Q4 2022
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorMarinovová, Kristina
dc.date.accessioned2023-11-07T21:29:44Z
dc.date.available2023-11-07T21:29:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/186068
dc.description.abstractThe diploma thesis entitled "Brand strategy on Facebook, Instagram and TikTok, focusing on available social media advertising opportunities Q3-Q4 2022" addresses the expansion of communication options caused by the arrival of so-called new media. The work then focuses in detail on communication on the social networks Facebook, Instagram and TikTok and their use for the advertisement. The theoretical part of the work provides a comprehensive view of selected platforms, their environment, trends and an overview of terms necessary for basic understanding and strategic work. In addition, it provides cross-sectional work with basic advertising formats that can be used for advertisement and also description of the environment of the advertising tools Meta Ads Manager and TikTok Ads Manager. The diploma thesis discusses in detail specifically the work with Meta Ads Manager, which is a tool used for running experiments in the practical part. The practical part of the work aims to verify three hypotheses, which aim to compare the results of different approaches when setting up advertising campaigns on the Facebook platform and thus simplify future decision-making process for marketers, companies or individuals starting to work in the environment of the Meta Ads Manager. This part of the thesis also...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem "Strategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022" se zabývá nárůstem komunikačních možností způsobených příchodem tzv. nových médií. Podrobně se pak věnuje komunikaci na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok a jejich využitím pro šíření reklamních sdělení. Teoretická část práce přináší komplexní pohled na vybrané platformy, jejich prostředí, trendy a přehled základních pojmů nezbytných pro porozumění a strategickou práci. Kromě toho poskytuje práce průřez základními reklamními formáty, které je pro komunikaci reklamních sdělení možné využít a představuje také prostředí reklamních nástrojů Meta Ads Manager a TikTok Ads Manager. Podrobně se věnuje práci s Meta Ads Managerem, který také využívá pro spuštění experimentů v praktické části. Praktická část práce se zabývá ověřením tří definovaných hypotéz, které si kladou za cíl srovnat výsledky rozdílných přístupů při nastavování reklamních kampaní na platformě Facebook a ulehčit tak rozhodovací proces pro marketéry, firmy či jednotlivci začínající s prací v prostředí nástroje Meta Ads Manager. Tato část práce také sumarizuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky, které zní: Jak spustit reklamní kampaň na Facebooku? Jak vybrat...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectOnline mediaen_US
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectTikToken_US
dc.subjectSocial media advertisementen_US
dc.subjectMeta Ads Manageren_US
dc.subjectTikTok Ads Manageren_US
dc.subjectOnline médiacs_CZ
dc.subjectSociální médiacs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectTikTokcs_CZ
dc.subjectReklama na sociálních sítíchcs_CZ
dc.subjectMeta Ads Managercs_CZ
dc.subjectTikTok Ads Managercs_CZ
dc.titleStrategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram and TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-20
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId251371
dc.title.translatedBrand strategy on Facebook, Instagram and TikTok, focusing on available social media advertising opportunities in Q3-Q4 2022en_US
dc.contributor.refereeMoravcová, Hana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem "Strategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022" se zabývá nárůstem komunikačních možností způsobených příchodem tzv. nových médií. Podrobně se pak věnuje komunikaci na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok a jejich využitím pro šíření reklamních sdělení. Teoretická část práce přináší komplexní pohled na vybrané platformy, jejich prostředí, trendy a přehled základních pojmů nezbytných pro porozumění a strategickou práci. Kromě toho poskytuje práce průřez základními reklamními formáty, které je pro komunikaci reklamních sdělení možné využít a představuje také prostředí reklamních nástrojů Meta Ads Manager a TikTok Ads Manager. Podrobně se věnuje práci s Meta Ads Managerem, který také využívá pro spuštění experimentů v praktické části. Praktická část práce se zabývá ověřením tří definovaných hypotéz, které si kladou za cíl srovnat výsledky rozdílných přístupů při nastavování reklamních kampaní na platformě Facebook a ulehčit tak rozhodovací proces pro marketéry, firmy či jednotlivci začínající s prací v prostředí nástroje Meta Ads Manager. Tato část práce také sumarizuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky, které zní: Jak spustit reklamní kampaň na Facebooku? Jak vybrat...cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis entitled "Brand strategy on Facebook, Instagram and TikTok, focusing on available social media advertising opportunities Q3-Q4 2022" addresses the expansion of communication options caused by the arrival of so-called new media. The work then focuses in detail on communication on the social networks Facebook, Instagram and TikTok and their use for the advertisement. The theoretical part of the work provides a comprehensive view of selected platforms, their environment, trends and an overview of terms necessary for basic understanding and strategic work. In addition, it provides cross-sectional work with basic advertising formats that can be used for advertisement and also description of the environment of the advertising tools Meta Ads Manager and TikTok Ads Manager. The diploma thesis discusses in detail specifically the work with Meta Ads Manager, which is a tool used for running experiments in the practical part. The practical part of the work aims to verify three hypotheses, which aim to compare the results of different approaches when setting up advertising campaigns on the Facebook platform and thus simplify future decision-making process for marketers, companies or individuals starting to work in the environment of the Meta Ads Manager. This part of the thesis also...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV