Zobrazit minimální záznam

Analysis of the Culture of Nursery Schools ?Way to Improvement or Change of Organizational Cu lture
dc.contributor.advisorKoberová, Eva
dc.creatorČermáková, Petra
dc.date.accessioned2017-04-13T08:47:16Z
dc.date.available2017-04-13T08:47:16Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18778
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou organizační kultury a analýzou současného stavu kultury mateřských škol. Vychází z poznatků, že znalost kultury školy má ve školství specifický význam pro svůj vliv na edukační proces, zejména v oblasti marketingu a managementu školy, a že je důležité tento proces neustále sledovat a analyzovat. Přináší základní poznatky o kultuře mateřských škol ve vybraných oblastech s následným stanovením závěrů z šetření, které mohou sloužit managementu mateřských škol jako doporučení k zamyšlení se nad samotnou podstatou kultury školy a následným vytvořením plánu pro zlepšení či změnu kultury školy.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis is dealing with the problems of organizational culture and analysis of the actual state of the culture of nursery schools (also called kindergartens). It proceeds from the finding, that the knowledge of the culture of the school has a specific importance in the educational system for its influence upon the educational process, especially in the sphere of marketing and management of the school and that there is important to observe and analyze this process continuously. It brings the basic findings about the culture of nursery schools in selected spheres with the subsequent determination of the findings from the examination, which can serve as a recommendation for a management of nursery schools to think about the substance of the culture of the school itself and subsequent creation of a plan for improvement or change of the school-culture.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleAnalýza kultury mateřských škol - cesta ke zlepšení či změně organizační kultůrycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-28
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68795
dc.title.translatedAnalysis of the Culture of Nursery Schools ?Way to Improvement or Change of Organizational Cu ltureen_US
dc.contributor.refereeGabrielová, Šárka
dc.identifier.aleph001229428
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csZávěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou organizační kultury a analýzou současného stavu kultury mateřských škol. Vychází z poznatků, že znalost kultury školy má ve školství specifický význam pro svůj vliv na edukační proces, zejména v oblasti marketingu a managementu školy, a že je důležité tento proces neustále sledovat a analyzovat. Přináší základní poznatky o kultuře mateřských škol ve vybraných oblastech s následným stanovením závěrů z šetření, které mohou sloužit managementu mateřských škol jako doporučení k zamyšlení se nad samotnou podstatou kultury školy a následným vytvořením plánu pro zlepšení či změnu kultury školy.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis is dealing with the problems of organizational culture and analysis of the actual state of the culture of nursery schools (also called kindergartens). It proceeds from the finding, that the knowledge of the culture of the school has a specific importance in the educational system for its influence upon the educational process, especially in the sphere of marketing and management of the school and that there is important to observe and analyze this process continuously. It brings the basic findings about the culture of nursery schools in selected spheres with the subsequent determination of the findings from the examination, which can serve as a recommendation for a management of nursery schools to think about the substance of the culture of the school itself and subsequent creation of a plan for improvement or change of the school-culture.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990012294280106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV