dc.contributor.advisor | Klinka, Tomáš | |
dc.creator | Říhová, Nikola | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T05:21:07Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T05:21:07Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/190534 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o životě francouzské psychoanalytičky a pediatričky Françoise Dolto. Práce se zabývá jejím životem, vymezením podstatných momentů v jejím profesním vývoji. Shrnuje její teoretické myšlenky, které se týkají vzdělávání a výchovy dítěte, psychoanalýzy dítěte a také se dotýká jejího dopadu na současnou pedagogickou praxi. KLÍČOVÁ SLOVA Françoise Dolto, pedagogika, psychoanalýza, poruchy autistického spektra, výchova | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with the life of the French psychoanalyst and paediatrician Françoise Dolto. Thesis treats her personal life, defines the essential moments in her professional development. It summarises her theoretical ideas concerning child education and upbringing, child psychoanalysis and also touches on her impact on comtemporary educational practice. KEYWORDS Françoise Dolto, pedagogy, psychoanalysis, autism spectrum disorder, education | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Françoise Dolto | en_US |
dc.subject | pedagogy | en_US |
dc.subject | psychoanalysis | en_US |
dc.subject | autism spectrum disorder | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | Françoise Dolto | cs_CZ |
dc.subject | pedagogika | cs_CZ |
dc.subject | psychoanalýza | cs_CZ |
dc.subject | poruchy autistického spektra | cs_CZ |
dc.subject | výchova | cs_CZ |
dc.title | Françoise Dolto - osobnost francouzské pedagogiky 20. století | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-05-23 | |
dc.description.department | Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 269939 | |
dc.title.translated | Francoise Dolto - a personality of 20th century French pedagogy | en_US |
dc.contributor.referee | Ébert-Zeminová, Catherine | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | French Language oriented at education - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | French Language oriented at education - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce pojednává o životě francouzské psychoanalytičky a pediatričky Françoise Dolto. Práce se zabývá jejím životem, vymezením podstatných momentů v jejím profesním vývoji. Shrnuje její teoretické myšlenky, které se týkají vzdělávání a výchovy dítěte, psychoanalýzy dítěte a také se dotýká jejího dopadu na současnou pedagogickou praxi. KLÍČOVÁ SLOVA Françoise Dolto, pedagogika, psychoanalýza, poruchy autistického spektra, výchova | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with the life of the French psychoanalyst and paediatrician Françoise Dolto. Thesis treats her personal life, defines the essential moments in her professional development. It summarises her theoretical ideas concerning child education and upbringing, child psychoanalysis and also touches on her impact on comtemporary educational practice. KEYWORDS Françoise Dolto, pedagogy, psychoanalysis, autism spectrum disorder, education | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |