dc.contributor.advisor | Hanková, Zdeňka | |
dc.creator | Kuželová, Monika | |
dc.date.accessioned | 2017-04-13T10:11:00Z | |
dc.date.available | 2017-04-13T10:11:00Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/19128 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce podává vhled do historie, teorie i současné praxe dramatické výchovy. Její první část je zaměřena na základní metodické principy, hodnoty, cíle a postupy tvořivé dramatiky. Rozebírá oblast osobnostně - sociálního rozvoje i oblast dramatických her a umění a uvádí obsáhlý seznam metod, technik a strategií vedení, které mají učitelé při výuce dramatické výchovy dispozici. Konkrétní aplikací metod a technik v praxi se zabývá druhá část diplomové práce. Seznamuje se způsobem výuky dramatické výchovy na druhém stupni čtyř pražských základních škol. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The dissertation gives an insight about history, theory and contemporary practice of dramatic education. Part one focuses on basic methodical principles, values, aims and processes in creative dramatics. It analyses both the realms of personal-social development and of dramatic games and arts and it offers a comprehensive list of methods, techniques and strategies of guidance that dramatic education teachers have at their disposal. Part two deals with particular applications of methods and techniques into practice. It shows how dramatic education is taught at four primary schools in Prague. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Využití dramatické výchovy při výuce na ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-01-13 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 68876 | |
dc.title.translated | Utilization of Dramatic Education in Lessons at Basic Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Nováková, Daniela | |
dc.identifier.aleph | 001117259 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Domestic Science | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - rodinná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - rodinná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Domestic Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce podává vhled do historie, teorie i současné praxe dramatické výchovy. Její první část je zaměřena na základní metodické principy, hodnoty, cíle a postupy tvořivé dramatiky. Rozebírá oblast osobnostně - sociálního rozvoje i oblast dramatických her a umění a uvádí obsáhlý seznam metod, technik a strategií vedení, které mají učitelé při výuce dramatické výchovy dispozici. Konkrétní aplikací metod a technik v praxi se zabývá druhá část diplomové práce. Seznamuje se způsobem výuky dramatické výchovy na druhém stupni čtyř pražských základních škol. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The dissertation gives an insight about history, theory and contemporary practice of dramatic education. Part one focuses on basic methodical principles, values, aims and processes in creative dramatics. It analyses both the realms of personal-social development and of dramatic games and arts and it offers a comprehensive list of methods, techniques and strategies of guidance that dramatic education teachers have at their disposal. Part two deals with particular applications of methods and techniques into practice. It shows how dramatic education is taught at four primary schools in Prague. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011172590106986 | |