dc.contributor.advisor | Bušová, Lucie | |
dc.creator | Černá, Martina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-13T10:13:10Z | |
dc.date.available | 2017-04-13T10:13:10Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/19137 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tématem hodnocení, jeho specifičností v hodinách slohové výchovy. Zaměřuje se na psané projevy žáků, zkoumá způsoby a kritéria hodnocení kontrolních slohových prací. Vychází z analýzy opravených slohových prací žáků a z dotazníkového šetření. Vyhodnocuje v praxi využívané způsoby hodnocení, navrhuje možný systém označování chyb, vhodné kriteriální hodnocení, uvádí seznam možných kritérií. Navrhuje některé možné způsoby, jak naučit pracovat žáky s kritérii hodnocení a s vlastní chybou. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tématem hodnocení, jeho specificností v hodinách slohové výchovy. Zameruje se na psané projevy žáku, zkoumá zpusoby a kritéria hodnocení kontrolních slohových prací. Vychází z analýzy opravených slohových prací žáku a z dotazníkového šetrení. Vyhodnocuje v praxi využívané zpusoby hodnocení, navrhuje možný systém oznacování chyb, vhodné kriteriální hodnocení, uvádí seznam možných kritérií. Navrhuje nekteré možné zpusoby, jak naucit pracovat žáky s kritérii hodnocení a s vlastní chybou. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Kritéria a způsoby hodnocení ve výuce slohu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-01-15 | |
dc.description.department | Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 67634 | |
dc.title.translated | Criteria and ways of evaluation in teachnig stalistics | en_US |
dc.contributor.referee | Chejnová, Pavla | |
dc.identifier.aleph | 001038834 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - French | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - French | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá tématem hodnocení, jeho specifičností v hodinách slohové výchovy. Zaměřuje se na psané projevy žáků, zkoumá způsoby a kritéria hodnocení kontrolních slohových prací. Vychází z analýzy opravených slohových prací žáků a z dotazníkového šetření. Vyhodnocuje v praxi využívané způsoby hodnocení, navrhuje možný systém označování chyb, vhodné kriteriální hodnocení, uvádí seznam možných kritérií. Navrhuje některé možné způsoby, jak naučit pracovat žáky s kritérii hodnocení a s vlastní chybou. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diplomová práce se zabývá tématem hodnocení, jeho specificností v hodinách slohové výchovy. Zameruje se na psané projevy žáku, zkoumá zpusoby a kritéria hodnocení kontrolních slohových prací. Vychází z analýzy opravených slohových prací žáku a z dotazníkového šetrení. Vyhodnocuje v praxi využívané zpusoby hodnocení, navrhuje možný systém oznacování chyb, vhodné kriteriální hodnocení, uvádí seznam možných kritérií. Navrhuje nekteré možné zpusoby, jak naucit pracovat žáky s kritérii hodnocení a s vlastní chybou. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010388340106986 | |