Zobrazit minimální záznam

Using childrenś films to teach values
dc.contributor.advisorStará, Jana
dc.creatorPolášková, Blanka
dc.date.accessioned2017-04-13T10:15:33Z
dc.date.available2017-04-13T10:15:33Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19147
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám využitím dětského filmu ve výuce hodnotám na primární škole. Seznamuji čtenáře s různými typy hodnot, jejich způsoby vytváření a možnými způsoby výuky nim, především využitím různých podob dětského filmu. Empirická část si stanovuje cíl na základě několika výzkumných metod, které byly použity na Základní škole Vallhovskolan ve Švédsku. Výzkum hledá odpověd na otázku, jak probíhá na této škole výuka hodnotám, a to analýzou švédských kurikulárních dokumentů, případovou studií základní školy a experimentem tvorby animovaného filmu dětmi s doporučeními pro českou vzdělávací politiku.cs_CZ
dc.description.abstractIn my diploma thesis I am dealing with using children's films to teach values in the primary education. I inform the readers about different kinds of values and the ways of creating them and possible methods to teach them with focus on using various kinds of children's films. Empirical method sets the goal by using some research methods in the Primary school Vallhovskolan in Sweden. The research is seeking to answer the question, how is teaching to values practiced in that school by analyzing Swedish curricular documents, case study and conducting an experiment creating animated film with children_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití dětského filmu ve výuce k hodnotámcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-13
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68303
dc.title.translatedUsing childrenś films to teach valuesen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph001094505
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci se zabývám využitím dětského filmu ve výuce hodnotám na primární škole. Seznamuji čtenáře s různými typy hodnot, jejich způsoby vytváření a možnými způsoby výuky nim, především využitím různých podob dětského filmu. Empirická část si stanovuje cíl na základě několika výzkumných metod, které byly použity na Základní škole Vallhovskolan ve Švédsku. Výzkum hledá odpověd na otázku, jak probíhá na této škole výuka hodnotám, a to analýzou švédských kurikulárních dokumentů, případovou studií základní školy a experimentem tvorby animovaného filmu dětmi s doporučeními pro českou vzdělávací politiku.cs_CZ
uk.abstract.enIn my diploma thesis I am dealing with using children's films to teach values in the primary education. I inform the readers about different kinds of values and the ways of creating them and possible methods to teach them with focus on using various kinds of children's films. Empirical method sets the goal by using some research methods in the Primary school Vallhovskolan in Sweden. The research is seeking to answer the question, how is teaching to values practiced in that school by analyzing Swedish curricular documents, case study and conducting an experiment creating animated film with children_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010945050106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV