Zobrazit minimální záznam

Projects in mathematics education in secondary vocational schools
dc.contributor.advisorVondrová, Naďa
dc.creatorHolemářová, Milada
dc.date.accessioned2017-04-13T10:20:59Z
dc.date.available2017-04-13T10:20:59Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19167
dc.description.abstractDiplomová práce je rozdělena do tří částí. V první části je popsán původ a vývoj projektové metody a její základní znaky. Dále je zde uveden obsah Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání se zaměřením na netechnické obory cestovní ruch a ekonomika. Hlavní část práce obsahuje návrh, popis průběhu a hodnocení výsledků matematického projektu pro střední odbornou školu. Navržený projekt je krátkodobý a týká se tématu nerovnice. Na základě výsledků realizovaného projektuje v třetí části práce popsáno využití projektové výuky v matematice na daném typu středních odborných škol. V závěru uvádím návrh dvou projektů, využitelných při výuce matematiky na těchto školách. KLÍČOVÁ SLOVA: Projekt, matematika, střední odborná školacs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Projects in mathematics education in secondary vocational schools ABSTRACT: The diploma work is divided into three parts. The first part describes the history and development of the project method and its characteristic features. Further, there is mentioned the content of the Framework Educational Programme for secondary vocational education with regard to tourism and economics. The main part of the work contains description of preparation, process and results of a mathematical project. This project was designed for a concrete school and class to introduce inequalities. On the basis of the results of the realized project, the third part of the work shows possible use of projects in mathematics in the particular types of secondary schools. Finally, there is a concept of two projects that could be used in mathematics lessons in these schools. KEY WORDS: Project, mathematics, secondary vocational schoolen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleProjekty ve vyučování matematice na střední odborné školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-26
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68394
dc.title.translatedProjects in mathematics education in secondary vocational schoolsen_US
dc.contributor.refereeNovotná, Jarmila
dc.identifier.aleph001104018
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Mathematicsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - matematikacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - matematikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Mathematicsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce je rozdělena do tří částí. V první části je popsán původ a vývoj projektové metody a její základní znaky. Dále je zde uveden obsah Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání se zaměřením na netechnické obory cestovní ruch a ekonomika. Hlavní část práce obsahuje návrh, popis průběhu a hodnocení výsledků matematického projektu pro střední odbornou školu. Navržený projekt je krátkodobý a týká se tématu nerovnice. Na základě výsledků realizovaného projektuje v třetí části práce popsáno využití projektové výuky v matematice na daném typu středních odborných škol. V závěru uvádím návrh dvou projektů, využitelných při výuce matematiky na těchto školách. KLÍČOVÁ SLOVA: Projekt, matematika, střední odborná školacs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Projects in mathematics education in secondary vocational schools ABSTRACT: The diploma work is divided into three parts. The first part describes the history and development of the project method and its characteristic features. Further, there is mentioned the content of the Framework Educational Programme for secondary vocational education with regard to tourism and economics. The main part of the work contains description of preparation, process and results of a mathematical project. This project was designed for a concrete school and class to introduce inequalities. On the basis of the results of the realized project, the third part of the work shows possible use of projects in mathematics in the particular types of secondary schools. Finally, there is a concept of two projects that could be used in mathematics lessons in these schools. KEY WORDS: Project, mathematics, secondary vocational schoolen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011040180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV