Zobrazit minimální záznam

Interactive pandemic simulation to encourage critical thinking
dc.contributor.advisorPetříček, Tomáš
dc.creatorGoldscheiderová, Sára
dc.date.accessioned2024-11-28T17:16:59Z
dc.date.available2024-11-28T17:16:59Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192077
dc.description.abstractSložitost simulací pandemií způsobuje, že jsou pro veřejnost často nejasné a obtížné k pochopení. Přestože je kritické uvažování nezbytné pro správné pochopení výsledků těchto simulací, současné metody v tomto ohledu selhá- vají. Důsledkem toho lidé simulacím často nedůvěřují, nechápou je, a neví, co si z nich ve skutečnosti odnést. Tato práce si klade za cíl navrhnout interak- tivní simulaci pandemie, která podporuje kritické uvažování, a implementovat její prototyp. Skrz ní pak můžeme ukázat, jak by se mohly budoucí modely simulací stát společensky přínosnějšími.cs_CZ
dc.description.abstractThe complexity of pandemic simulations often makes them opaque and difficult to understand for the general public. Critical thinking is essential for understanding the results of these simulations, but the current methods are lacking in this regard. They commonly leave people skeptical and un- able to comprehend the implications of the simulations. This thesis aims to design an interactive pandemic simulation that encourages critical thinking and implement a prototype of it. Through this simulation design, we can illustrate how future models can be made more socially beneficial and how they can be used to educate the public.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectsimulation|data visualizationen_US
dc.subjectsimulation|data visualizationcs_CZ
dc.titleInteractive pandemic simulation to encourage critical thinkingcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-28
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId269369
dc.title.translatedInteractive pandemic simulation to encourage critical thinkingen_US
dc.contributor.refereeKlímek, Jakub
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science with specialisation in Programming and Software Developmenten_US
thesis.degree.disciplineInformatika se specializací Programování a vývoj softwarecs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformatika se specializací Programování a vývoj softwarecs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science with specialisation in Programming and Software Developmenten_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csSložitost simulací pandemií způsobuje, že jsou pro veřejnost často nejasné a obtížné k pochopení. Přestože je kritické uvažování nezbytné pro správné pochopení výsledků těchto simulací, současné metody v tomto ohledu selhá- vají. Důsledkem toho lidé simulacím často nedůvěřují, nechápou je, a neví, co si z nich ve skutečnosti odnést. Tato práce si klade za cíl navrhnout interak- tivní simulaci pandemie, která podporuje kritické uvažování, a implementovat její prototyp. Skrz ní pak můžeme ukázat, jak by se mohly budoucí modely simulací stát společensky přínosnějšími.cs_CZ
uk.abstract.enThe complexity of pandemic simulations often makes them opaque and difficult to understand for the general public. Critical thinking is essential for understanding the results of these simulations, but the current methods are lacking in this regard. They commonly leave people skeptical and un- able to comprehend the implications of the simulations. This thesis aims to design an interactive pandemic simulation that encourages critical thinking and implement a prototype of it. Through this simulation design, we can illustrate how future models can be made more socially beneficial and how they can be used to educate the public.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
thesis.grade.code4
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusN


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV