dc.contributor.advisor | Jakubcová Hajdušková, Lucie | |
dc.creator | Slezáková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2024-09-26T06:41:26Z | |
dc.date.available | 2024-09-26T06:41:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/192854 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou nových médií, se zaměřením na fotografii, při práci se žáky se zrakovým postižením. Cílem práce je popsat, jakým způsobem mohou být fotografie využity ve výuce výtvarné výchovy ve škole pro žáky se zrakový postižením a jaký je potenciál fotografie pro rozvoj tvořivosti a komunikace žáků. Výsledky práce přinášejí užitečné poznatky a doporučení pro pedagogy výtvarné výchovy, kteří pracují se zrakově postiženými žáky. Tato práce podporuje využití fotografie jako prostředku pro efektivní rozvoj tvořivosti a komunikace u zrakově postižených žáků ve výuce výtvarné výchovy. KLÍČOVÁ SLOVA žák s postižením zraku, výtvarná výchova, fotografie, fotografování | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with the issue of new media, with a focus on photography, in working with students with visual impairment. The aim of the thesis is to describe how photography can be used in the teaching of art in school for pupils with visual impairment and what is the potential of photography for the development of creativity and communication of pupils. The results of the thesis provide useful insights and recommendations for art educators working with visually impaired pupils. This thesis supports the use of photography as a means of effectively developing creativity and communication in visually impaired pupils in art education. KEYWORDS pupil with visual impairment, art education, photography | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | pupil with visual impairment | en_US |
dc.subject | art education | en_US |
dc.subject | photography | en_US |
dc.subject | žák s postižením zraku | cs_CZ |
dc.subject | výtvarná výchova | cs_CZ |
dc.subject | fotografie | cs_CZ |
dc.subject | fotografování | cs_CZ |
dc.title | Nová média při práci s žáky s postižením zraku - se zaměřením na fotografii | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-04 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 259822 | |
dc.title.translated | New media in work with visually impaired pupils - with a focus on photography | en_US |
dc.contributor.referee | Francová, Sylva | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Education Oriented at Education - Art Education Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání - Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání - Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Education Oriented at Education - Art Education Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zabývá problematikou nových médií, se zaměřením na fotografii, při práci se žáky se zrakovým postižením. Cílem práce je popsat, jakým způsobem mohou být fotografie využity ve výuce výtvarné výchovy ve škole pro žáky se zrakový postižením a jaký je potenciál fotografie pro rozvoj tvořivosti a komunikace žáků. Výsledky práce přinášejí užitečné poznatky a doporučení pro pedagogy výtvarné výchovy, kteří pracují se zrakově postiženými žáky. Tato práce podporuje využití fotografie jako prostředku pro efektivní rozvoj tvořivosti a komunikace u zrakově postižených žáků ve výuce výtvarné výchovy. KLÍČOVÁ SLOVA žák s postižením zraku, výtvarná výchova, fotografie, fotografování | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis deals with the issue of new media, with a focus on photography, in working with students with visual impairment. The aim of the thesis is to describe how photography can be used in the teaching of art in school for pupils with visual impairment and what is the potential of photography for the development of creativity and communication of pupils. The results of the thesis provide useful insights and recommendations for art educators working with visually impaired pupils. This thesis supports the use of photography as a means of effectively developing creativity and communication in visually impaired pupils in art education. KEYWORDS pupil with visual impairment, art education, photography | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |