Jazyk reklamy v cestovním ruchu v Rusku a České republice
The language of advertising in tourism in Russia and the Czech Republic
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/194487Identifikátory
SIS: 240211
Kolekce
- Kvalifikační práce [23746]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Stranz-Nikitina, Veronika
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Ruský jazyk a literatura
Katedra / ústav / klinika
Ústav východoevropských studií
Datum obhajoby
3. 9. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
reklama|jazyk reklamy|cestovní ruch|propagace|reklama turizmu|lingvokulturologie|lingvopragmatikaKlíčová slova (anglicky)
advertising|language of advertising|tourism|promotion|advertising of tourism|cultural linguistics|linguopragmaticsCílem této bakalářské práce je představit reklamu jako důležitou součást propagace cestovního ruchu v českém a ruském prostředí. Autor popisuje cíle a funkce reklamy, její druhy a strukturu reklamních textů. Dále je také v této práci zaměřena pozornost na ruchu. Zde autor blíže specifikuje jeho druhy a formy, popisuje historii turismu a dále se také snaží vyvodit možné budoucí vyhlídky tohoto odvětví. Následně se práce zaměřuje na výrazové prostředky reklamy v oblasti cestovního ruchu v Rusku a České republice.
The aim of this bachelor thesis is to present advertising as an important part of tourism promotion in the Czech and Russian tourism environment. The author describes the objectives and functions of advertising, its types and the structure of advertising texts. There is also a focus on tourism in this thesis. Here the author specifies its types and forms, describes the history of tourism and also tries to deduce the possible future prospects of this industry. Afterwards, the thesis focuses on the expressive means of advertising in tourism in Russia and the Czech Republic.