Zobrazit minimální záznam

The language of advertising in tourism in Russia and the Czech Republic
dc.contributor.advisorRycheva, Ekaterina
dc.creatorMusil, Marek
dc.date.accessioned2024-10-08T06:43:14Z
dc.date.available2024-10-08T06:43:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/194487
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to present advertising as an important part of tourism promotion in the Czech and Russian tourism environment. The author describes the objectives and functions of advertising, its types and the structure of advertising texts. There is also a focus on tourism in this thesis. Here the author specifies its types and forms, describes the history of tourism and also tries to deduce the possible future prospects of this industry. Afterwards, the thesis focuses on the expressive means of advertising in tourism in Russia and the Czech Republic.en_US
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je představit reklamu jako důležitou součást propagace cestovního ruchu v českém a ruském prostředí. Autor popisuje cíle a funkce reklamy, její druhy a strukturu reklamních textů. Dále je také v této práci zaměřena pozornost na ruchu. Zde autor blíže specifikuje jeho druhy a formy, popisuje historii turismu a dále se také snaží vyvodit možné budoucí vyhlídky tohoto odvětví. Následně se práce zaměřuje na výrazové prostředky reklamy v oblasti cestovního ruchu v Rusku a České republice.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectadvertising|language of advertising|tourism|promotion|advertising of tourism|cultural linguistics|linguopragmaticsen_US
dc.subjectreklama|jazyk reklamy|cestovní ruch|propagace|reklama turizmu|lingvokulturologie|lingvopragmatikacs_CZ
dc.titleJazyk reklamy v cestovním ruchu v Rusku a České republicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-03
dc.description.departmentInstitute of East European Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav východoevropských studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId240211
dc.title.translatedThe language of advertising in tourism in Russia and the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeStranz-Nikitina, Veronika
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineRuský jazyk a literaturacs_CZ
thesis.degree.disciplineRussian Language and Literatureen_US
thesis.degree.programRussian Language and Literatureen_US
thesis.degree.programRuský jazyk a literaturacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav východoevropských studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of East European Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csRuský jazyk a literaturacs_CZ
uk.degree-discipline.enRussian Language and Literatureen_US
uk.degree-program.csRuský jazyk a literaturacs_CZ
uk.degree-program.enRussian Language and Literatureen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem této bakalářské práce je představit reklamu jako důležitou součást propagace cestovního ruchu v českém a ruském prostředí. Autor popisuje cíle a funkce reklamy, její druhy a strukturu reklamních textů. Dále je také v této práci zaměřena pozornost na ruchu. Zde autor blíže specifikuje jeho druhy a formy, popisuje historii turismu a dále se také snaží vyvodit možné budoucí vyhlídky tohoto odvětví. Následně se práce zaměřuje na výrazové prostředky reklamy v oblasti cestovního ruchu v Rusku a České republice.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this bachelor thesis is to present advertising as an important part of tourism promotion in the Czech and Russian tourism environment. The author describes the objectives and functions of advertising, its types and the structure of advertising texts. There is also a focus on tourism in this thesis. Here the author specifies its types and forms, describes the history of tourism and also tries to deduce the possible future prospects of this industry. Afterwards, the thesis focuses on the expressive means of advertising in tourism in Russia and the Czech Republic.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav východoevropských studiícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV