Zobrazit minimální záznam

The identification of student's misconceptions in focus on thematic group Reptiles
dc.contributor.advisorČížková, Věra
dc.creatorPetříková, Simona
dc.date.accessioned2017-04-18T08:00:46Z
dc.date.available2017-04-18T08:00:46Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20040
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na identifikaci miskoncepcí žáků základních škol v tematickém celku Plazi. Nejprve je problematika miskoncepcí charakterizována v obecné rovině, následně je provedena pojmová analýza učebnic přírodopisu v daném tematickém celku. Mylné představy žáků 5., 7. a 9. ročníků byly zjišťovány pomocí dotazníkového šetření. Výsledky byly statisticky zpracovány v tabulkovém procesoru MS Excel a v programu MS Excel Chi+square+All. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractMaster Thesis is focussed on identification of basic school students misconceptions in thematic group Reptiles. The issue has been characterized in general terms then concept analysis of natural history textbooks aimed on mention thematic group has taken a place. Misconception data for statistics has been gathered via question-form from students of 5., 7. and 9. grade. The results have been statistically processed by MS Excel and MS Excel Chi+square+All software. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.titleIdentifikace miskoncepcí žáků v tematickém celku Plazics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-28
dc.description.departmentDepartment of Teaching and Didactics of Biologyen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId51274
dc.title.translatedThe identification of student's misconceptions in focus on thematic group Reptilesen_US
dc.contributor.refereePisková, Dana
dc.identifier.aleph002094431
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství biologie pro střední školy - Učitelství matematiky pro střední školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Biology for Secondary Schools - Training Teachers of Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programBiologiecs_CZ
thesis.degree.programBiologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Teaching and Didactics of Biologyen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství biologie pro střední školy - Učitelství matematiky pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Biology for Secondary Schools - Training Teachers of Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csBiologiecs_CZ
uk.degree-program.enBiologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na identifikaci miskoncepcí žáků základních škol v tematickém celku Plazi. Nejprve je problematika miskoncepcí charakterizována v obecné rovině, následně je provedena pojmová analýza učebnic přírodopisu v daném tematickém celku. Mylné představy žáků 5., 7. a 9. ročníků byly zjišťovány pomocí dotazníkového šetření. Výsledky byly statisticky zpracovány v tabulkovém procesoru MS Excel a v programu MS Excel Chi+square+All. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enMaster Thesis is focussed on identification of basic school students misconceptions in thematic group Reptiles. The issue has been characterized in general terms then concept analysis of natural history textbooks aimed on mention thematic group has taken a place. Misconception data for statistics has been gathered via question-form from students of 5., 7. and 9. grade. The results have been statistically processed by MS Excel and MS Excel Chi+square+All software. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990020944310106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV