Výzkum představivosti u dětí mladšího školního věku
Research of imagination in children younger school age
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/21617Identifikátory
SIS: 87544
Kolekce
- Kvalifikační práce [19160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kaslová, Michaela
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra matematiky a didaktiky matematiky
Datum obhajoby
20. 5. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Cílem diplomové práce "Výzkum představivosti u dětí mladšího školního věku" bylo především zjistit úroveň prostorových dovedností u žáků 4. a 5. tříd. Tato práce porovnává a ukazuje úroveň plošné a prostorové představivosti ve dvou rovinách - teoretické (kvantitativní test - 2D představivost, 3D představivost) a praktické (manipulace s hlavolamy - Tangram, Soma kostka).
SUMMARY: The aim of this thesis "Research the imagination of children younger school age" was primarily to determine the level of spatial skills among pupils of the 4th and 5th grade of primary school. This work compares and shows the level of surface and spatial imagination in two planes - theoretical (quantitative test - 2D imagination, 3D imagination) and practical (manipulation puzzles - Tangram, Soma cube).