dc.contributor.advisor | Jančařík, Antonín | |
dc.creator | Kutilová, Sandra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T11:56:38Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T11:56:38Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21617 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce "Výzkum představivosti u dětí mladšího školního věku" bylo především zjistit úroveň prostorových dovedností u žáků 4. a 5. tříd. Tato práce porovnává a ukazuje úroveň plošné a prostorové představivosti ve dvou rovinách - teoretické (kvantitativní test - 2D představivost, 3D představivost) a praktické (manipulace s hlavolamy - Tangram, Soma kostka). | cs_CZ |
dc.description.abstract | SUMMARY: The aim of this thesis "Research the imagination of children younger school age" was primarily to determine the level of spatial skills among pupils of the 4th and 5th grade of primary school. This work compares and shows the level of surface and spatial imagination in two planes - theoretical (quantitative test - 2D imagination, 3D imagination) and practical (manipulation puzzles - Tangram, Soma cube). | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Výzkum představivosti u dětí mladšího školního věku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-05-20 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 87544 | |
dc.title.translated | Research of imagination in children younger school age | en_US |
dc.contributor.referee | Kaslová, Michaela | |
dc.identifier.aleph | 001374254 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce "Výzkum představivosti u dětí mladšího školního věku" bylo především zjistit úroveň prostorových dovedností u žáků 4. a 5. tříd. Tato práce porovnává a ukazuje úroveň plošné a prostorové představivosti ve dvou rovinách - teoretické (kvantitativní test - 2D představivost, 3D představivost) a praktické (manipulace s hlavolamy - Tangram, Soma kostka). | cs_CZ |
uk.abstract.en | SUMMARY: The aim of this thesis "Research the imagination of children younger school age" was primarily to determine the level of spatial skills among pupils of the 4th and 5th grade of primary school. This work compares and shows the level of surface and spatial imagination in two planes - theoretical (quantitative test - 2D imagination, 3D imagination) and practical (manipulation puzzles - Tangram, Soma cube). | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013742540106986 | |