Sbírkový projekt Pomozte dětem! : případová studie 11. ročníku v roce 2009
Help the Children collection Projekt : case study of the 11th year in 2009
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29034Identifikátory
SIS: 86687
Kolekce
- Kvalifikační práce [18160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dolanská, Nora
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
15. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Bakalářská práce s názvem Sbírkový projekt Pomozte dětem! - případová studie 11. ročníku v roce 2009 se věnuje v rámci nekomerčního marketingu určitému období dlouhodobé veřejné sbírky Pomozte dětem!, které chce detailně popsat a zaměřit se na jeho komunikační stránku. V jednotlivých kapitolách se proto zabývá obecnou charakteristikou tohoto projektu, jeho specifickými cílovými skupinami či konkrétními možnostmi a způsoby, jak lze přispět na sbírkové bankovní konto, a tím podpořit projekty, které chtějí pomáhat znevýhodněným a ohroženým dětem. Značnou pozornost rovněž věnuje komunikaci projektu v období 11. ročníku, charakteru jeho kampaně a použitým komunikačním nástrojům. Prostřednictvím terminologie neziskového sektoru a sociálního marketingu nás práce také seznamuje se základními pojmy, které se celkově vztahují k tomuto tématu.
The bachelor thesis named Help the Children! Collection Project - Case Study of the 11th year in 2009 deals with a particular period of this long-term collection project in terms of noncommercial marketing, aiming to describe this project in detail with focus on the aspect of communication. The particular chapters therefore deal with a general characteristics of this project, its specific target groups or various possibilities and ways how contributions can be made to the collection bank account and how it is therefore possible to support projects helping disadvantaged children and children at risk. Considerable attention is also given to the communication of the project during the period of the 11th year, the nature of its campaign and the communication tools used. By means of the terminology of the non-profit sector and of the social marketing, the thesis introduces us to the basic terms related to the topic.