Zobrazit minimální záznam

How Journalists Perceive Their Role in Lifestyle Magazines and Consumer Supplements
dc.contributor.advisorVochocová, Lenka
dc.creatorČerná, Nina
dc.date.accessioned2017-04-27T05:11:35Z
dc.date.available2017-04-27T05:11:35Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/34485
dc.description.abstractTato práce se ve své teoretické části zaměřovala na koncepty, které popisují problematiku normativních teorií médií, veřejné sféry a postavení novináře v rámci mediální organizace i celého mediálního systému. Věnovala se rovněž specifické oblasti mediálních studií - výzkumům postavení žen v médiích, a to nejen v roli producentek, ale také konzumentek mediálních sdělení. Praktická část práce zkoumá prostřednictvím rozhovorů, jak redaktorky a redaktoři vnímají vlivy, které na jejich práci působí, a to jak osobní a organizační, tak vlivy vnější.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is, in its theoretical part, focused on the concepts describing questions of normative theories of the press, public sphere and current journalist's position within the media organizations. Research part examines the factors influencing editors and their normative ideals about journalist profession. Through qualitative research we found the conclusions which represent personal, organizational and external factors influencing their work.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectnormativní teorie médiícs_CZ
dc.subjectprofese novinářecs_CZ
dc.subjectveřejná sféracs_CZ
dc.subjectorganizační vlivycs_CZ
dc.subjectpolitická ekonomie komunikacecs_CZ
dc.subjectmedia normative theoriesen_US
dc.subjectjournalist professionen_US
dc.subjectpublic sphereen_US
dc.subjectorganizational influenceen_US
dc.subjectpolitical economy of communicationen_US
dc.titleProfesní sebepojetí redaktorek a redaktorů lifestylových časopisů spotřebitelských příloh deníkůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-02-01
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId87137
dc.title.translatedHow Journalists Perceive Their Role in Lifestyle Magazines and Consumer Supplementsen_US
dc.contributor.refereeJirák, Jan
dc.identifier.aleph001297267
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato práce se ve své teoretické části zaměřovala na koncepty, které popisují problematiku normativních teorií médií, veřejné sféry a postavení novináře v rámci mediální organizace i celého mediálního systému. Věnovala se rovněž specifické oblasti mediálních studií - výzkumům postavení žen v médiích, a to nejen v roli producentek, ale také konzumentek mediálních sdělení. Praktická část práce zkoumá prostřednictvím rozhovorů, jak redaktorky a redaktoři vnímají vlivy, které na jejich práci působí, a to jak osobní a organizační, tak vlivy vnější.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is, in its theoretical part, focused on the concepts describing questions of normative theories of the press, public sphere and current journalist's position within the media organizations. Research part examines the factors influencing editors and their normative ideals about journalist profession. Through qualitative research we found the conclusions which represent personal, organizational and external factors influencing their work.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990012972670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV