dc.contributor.advisor | Housarová, Blanka | |
dc.creator | Bělohlávková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T08:16:47Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T08:16:47Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3674 | |
dc.description.abstract | Das Ziel meiner Diplomarbeit ist die Vergleichung der Kommunikationsfähigkeiten bei den Kinder mit Asperger Syndrom und der üblichen Population. Diese Vergleichung möchte ich durch Children Communication Checklist (Bishop, 1998) realisieren. Soweit ich weiss, in der Tschechischen Republik hat es noch niemand versucht und deshalb glaube ich, dass es wirklich ein grosser Beitrag sein konnte - vor allem im Bereich der modernen Logopädie (als die Wissenschaft über gestörte Kommunikationsfahigkeiten). | en_US |
dc.description.abstract | Cílem mé diplomové práce je porovnání komunikačních schopností u dětí s AS a běžné populace. Toto porovnání bych chtěla uskutečnit pomocí Children Communication Checklist (Bishop, 1998). Pokud vím, v České republice dosud nikdo nic podobného nezkoušel, a proto se i domnívám, že by to mohlo být velkým přínosem - a to především ve vztahu k modernímu pojetí logopedie, jakožto vědy zabývající se narušenou komunikační schopností. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vyšetření pragmatických komunikačních kompetencí se zaměřením na děti s Aspergerovým syndromem | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-22 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 20805 | |
dc.title.translated | An Examination of Pragmatic Communication Abilities aimed at Children with Asperger?s Syndrome | en_US |
dc.contributor.referee | Michalová, Zdena | |
dc.identifier.aleph | 000823767 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Special Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Special Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem mé diplomové práce je porovnání komunikačních schopností u dětí s AS a běžné populace. Toto porovnání bych chtěla uskutečnit pomocí Children Communication Checklist (Bishop, 1998). Pokud vím, v České republice dosud nikdo nic podobného nezkoušel, a proto se i domnívám, že by to mohlo být velkým přínosem - a to především ve vztahu k modernímu pojetí logopedie, jakožto vědy zabývající se narušenou komunikační schopností. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Das Ziel meiner Diplomarbeit ist die Vergleichung der Kommunikationsfähigkeiten bei den Kinder mit Asperger Syndrom und der üblichen Population. Diese Vergleichung möchte ich durch Children Communication Checklist (Bishop, 1998) realisieren. Soweit ich weiss, in der Tschechischen Republik hat es noch niemand versucht und deshalb glaube ich, dass es wirklich ein grosser Beitrag sein konnte - vor allem im Bereich der modernen Logopädie (als die Wissenschaft über gestörte Kommunikationsfahigkeiten). | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008237670106986 | |