Space Naval Combat - Simulátor vesmírných bitev
Space Naval Combat - Space Battle Simulator
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/38674/thumbnail.png?sequence=8&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38674Identifikátory
SIS: 96454
Kolekce
- Kvalifikační práce [11266]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Malý, Jakub
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwarového inženýrství
Datum obhajoby
20. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
NET, PhysX, hra, vesmír, simulátorKlíčová slova (anglicky)
NET, PhysX, simulator, game, spaceCílem práce je pokusit se implementovat vesmírnou akční hru Space Naval Combat na platformě .NET a současně prozkoumat, jak se k vývoji her hodí jednotlivé technologie této platformy, konkrétně práce zkoumá technologie Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation a LINQ to SQL v kombinaci s ASP.NET. Práce rovněž používá open-source knihovnu Lidgren Network, která pracuje nad protokolem UDP, pro komunikaci mezi herním klientem a serverem. Nedílnou součástí je také využití známé fyzikální knihovny nVidia PhysX, přesněji řečeno jejího wrapperu Stilldesign PhysX.NET.
The goal of this project is to try and implement a space action game Space Naval Combat utilizing the .NET framework and at the same time explore the potential of using the individual technologies of this platform for game development. In particular, the project involves using the following technologies: Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation and LINQ to SQL combined with ASP.NET. The project also uses an open source library Lidgren Network, which is based on the UDP protocol, for network communication between the client and server components of the game. A crucial part of the project is also the utilization of the well-known nVidia PhysX physical simulation library, or rather its wrapper - Stilldesign PhysX.NET.