Zobrazit minimální záznam

Space Naval Combat - Space Battle Simulator
dc.contributor.advisorKlímek, Jakub
dc.creatorKrijt, Filip
dc.date.accessioned2017-04-27T22:20:52Z
dc.date.available2017-04-27T22:20:52Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38674
dc.description.abstractCílem práce je pokusit se implementovat vesmírnou akční hru Space Naval Combat na platformě .NET a současně prozkoumat, jak se k vývoji her hodí jednotlivé technologie této platformy, konkrétně práce zkoumá technologie Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation a LINQ to SQL v kombinaci s ASP.NET. Práce rovněž používá open-source knihovnu Lidgren Network, která pracuje nad protokolem UDP, pro komunikaci mezi herním klientem a serverem. Nedílnou součástí je také využití známé fyzikální knihovny nVidia PhysX, přesněji řečeno jejího wrapperu Stilldesign PhysX.NET.cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of this project is to try and implement a space action game Space Naval Combat utilizing the .NET framework and at the same time explore the potential of using the individual technologies of this platform for game development. In particular, the project involves using the following technologies: Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation and LINQ to SQL combined with ASP.NET. The project also uses an open source library Lidgren Network, which is based on the UDP protocol, for network communication between the client and server components of the game. A crucial part of the project is also the utilization of the well-known nVidia PhysX physical simulation library, or rather its wrapper - Stilldesign PhysX.NET.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectNETcs_CZ
dc.subjectPhysXcs_CZ
dc.subjecthracs_CZ
dc.subjectvesmírcs_CZ
dc.subjectsimulátorcs_CZ
dc.subjectNETen_US
dc.subjectPhysXen_US
dc.subjectsimulatoren_US
dc.subjectgameen_US
dc.subjectspaceen_US
dc.titleSpace Naval Combat - Simulátor vesmírných bitevcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-20
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96454
dc.title.translatedSpace Naval Combat - Space Battle Simulatoren_US
dc.contributor.refereeMalý, Jakub
dc.identifier.aleph001371381
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem práce je pokusit se implementovat vesmírnou akční hru Space Naval Combat na platformě .NET a současně prozkoumat, jak se k vývoji her hodí jednotlivé technologie této platformy, konkrétně práce zkoumá technologie Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation a LINQ to SQL v kombinaci s ASP.NET. Práce rovněž používá open-source knihovnu Lidgren Network, která pracuje nad protokolem UDP, pro komunikaci mezi herním klientem a serverem. Nedílnou součástí je také využití známé fyzikální knihovny nVidia PhysX, přesněji řečeno jejího wrapperu Stilldesign PhysX.NET.cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this project is to try and implement a space action game Space Naval Combat utilizing the .NET framework and at the same time explore the potential of using the individual technologies of this platform for game development. In particular, the project involves using the following technologies: Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation and LINQ to SQL combined with ASP.NET. The project also uses an open source library Lidgren Network, which is based on the UDP protocol, for network communication between the client and server components of the game. A crucial part of the project is also the utilization of the well-known nVidia PhysX physical simulation library, or rather its wrapper - Stilldesign PhysX.NET.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990013713810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV