dc.contributor.advisor | Klímek, Jakub | |
dc.creator | Krijt, Filip | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T22:20:52Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T22:20:52Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/38674 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je pokusit se implementovat vesmírnou akční hru Space Naval Combat na platformě .NET a současně prozkoumat, jak se k vývoji her hodí jednotlivé technologie této platformy, konkrétně práce zkoumá technologie Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation a LINQ to SQL v kombinaci s ASP.NET. Práce rovněž používá open-source knihovnu Lidgren Network, která pracuje nad protokolem UDP, pro komunikaci mezi herním klientem a serverem. Nedílnou součástí je také využití známé fyzikální knihovny nVidia PhysX, přesněji řečeno jejího wrapperu Stilldesign PhysX.NET. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The goal of this project is to try and implement a space action game Space Naval Combat utilizing the .NET framework and at the same time explore the potential of using the individual technologies of this platform for game development. In particular, the project involves using the following technologies: Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation and LINQ to SQL combined with ASP.NET. The project also uses an open source library Lidgren Network, which is based on the UDP protocol, for network communication between the client and server components of the game. A crucial part of the project is also the utilization of the well-known nVidia PhysX physical simulation library, or rather its wrapper - Stilldesign PhysX.NET. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | NET | cs_CZ |
dc.subject | PhysX | cs_CZ |
dc.subject | hra | cs_CZ |
dc.subject | vesmír | cs_CZ |
dc.subject | simulátor | cs_CZ |
dc.subject | NET | en_US |
dc.subject | PhysX | en_US |
dc.subject | simulator | en_US |
dc.subject | game | en_US |
dc.subject | space | en_US |
dc.title | Space Naval Combat - Simulátor vesmírných bitev | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-06-20 | |
dc.description.department | Department of Software Engineering | en_US |
dc.description.department | Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 96454 | |
dc.title.translated | Space Naval Combat - Space Battle Simulator | en_US |
dc.contributor.referee | Malý, Jakub | |
dc.identifier.aleph | 001371381 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineering | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem práce je pokusit se implementovat vesmírnou akční hru Space Naval Combat na platformě .NET a současně prozkoumat, jak se k vývoji her hodí jednotlivé technologie této platformy, konkrétně práce zkoumá technologie Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation a LINQ to SQL v kombinaci s ASP.NET. Práce rovněž používá open-source knihovnu Lidgren Network, která pracuje nad protokolem UDP, pro komunikaci mezi herním klientem a serverem. Nedílnou součástí je také využití známé fyzikální knihovny nVidia PhysX, přesněji řečeno jejího wrapperu Stilldesign PhysX.NET. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The goal of this project is to try and implement a space action game Space Naval Combat utilizing the .NET framework and at the same time explore the potential of using the individual technologies of this platform for game development. In particular, the project involves using the following technologies: Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation and LINQ to SQL combined with ASP.NET. The project also uses an open source library Lidgren Network, which is based on the UDP protocol, for network communication between the client and server components of the game. A crucial part of the project is also the utilization of the well-known nVidia PhysX physical simulation library, or rather its wrapper - Stilldesign PhysX.NET. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013713810106986 | |