Raná péče a vzdělávací systém sluchově postižených ve Francii
Early Care and the Education System for the Hearing-Impaired in France
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3951Identifikátory
SIS: 20975
Kolekce
- Kvalifikační práce [19149]
Vedoucí práce
Oponent práce
Hádková, Kateřina
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
24. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Cílem této diplomové práce je popsání současné situace v péči o neslyšící a jejich vzdělávání ve Francii. Zaměřuje se na dělení sluchových vad dle francouzského systému, na možnosti reedukace a komunikace sluchově postižených. Klíčová slova: sluchová vada, sluchově postižený, centrum rané páče, speciální pedagog vychovatel, kochleární implantát, integrace, vzdělávání, Institut pro neslyšící v Paříži. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The aim of this study is to provide an account of the care for the hearing impaired and their education in France. It is concerned with classifications of hearing impairement according to the French système as well as possibilities of reeducation and communication in hearing impaired people. Key words: hearing impairement, hearing impaired, centre for primary care, special education -teacher. Cochlear implant, integration, education, National Institut for the Deaf in Paris. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)