Zobrazit minimální záznam

Early Care and the Education System for the Hearing-Impaired in France
dc.contributor.advisorKlugerová, Jarmila
dc.creatorUčíková Šafránková, Milena
dc.date.accessioned2017-03-27T09:50:38Z
dc.date.available2017-03-27T09:50:38Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3951
dc.description.abstractThe aim of this study is to provide an account of the care for the hearing impaired and their education in France. It is concerned with classifications of hearing impairement according to the French système as well as possibilities of reeducation and communication in hearing impaired people. Key words: hearing impairement, hearing impaired, centre for primary care, special education -teacher. Cochlear implant, integration, education, National Institut for the Deaf in Paris. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je popsání současné situace v péči o neslyšící a jejich vzdělávání ve Francii. Zaměřuje se na dělení sluchových vad dle francouzského systému, na možnosti reedukace a komunikace sluchově postižených. Klíčová slova: sluchová vada, sluchově postižený, centrum rané páče, speciální pedagog vychovatel, kochleární implantát, integrace, vzdělávání, Institut pro neslyšící v Paříži. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRaná péče a vzdělávací systém sluchově postižených ve Franciics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-24
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20975
dc.title.translatedEarly Care and the Education System for the Hearing-Impaired in Franceen_US
dc.contributor.refereeHádková, Kateřina
dc.identifier.aleph002095757
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce je popsání současné situace v péči o neslyšící a jejich vzdělávání ve Francii. Zaměřuje se na dělení sluchových vad dle francouzského systému, na možnosti reedukace a komunikace sluchově postižených. Klíčová slova: sluchová vada, sluchově postižený, centrum rané páče, speciální pedagog vychovatel, kochleární implantát, integrace, vzdělávání, Institut pro neslyšící v Paříži. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this study is to provide an account of the care for the hearing impaired and their education in France. It is concerned with classifications of hearing impairement according to the French système as well as possibilities of reeducation and communication in hearing impaired people. Key words: hearing impairement, hearing impaired, centre for primary care, special education -teacher. Cochlear implant, integration, education, National Institut for the Deaf in Paris. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020957570106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV