Zobrazit minimální záznam

Integration of Foreign Children in Schools - Case Study Conducted in the Christian Doppler Secondary School in Prague
dc.contributor.advisorJanská, Eva
dc.creatorKloučková, Jana
dc.date.accessioned2017-05-07T15:00:24Z
dc.date.available2017-05-07T15:00:24Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/44839
dc.description.abstractIntegrace dětí cizinců ve školách - případová studie výběrového gymnázia Christiana Dopplera v Praze Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zjistit jak a do jaké míry se integrují děti cizinců navštěvující český vzdělávací systém a jakých studijních výsledků v porovnání s českými spolužáky dosahují. Během integrace se děti cizinců potýkají s různými vlivy nové společnosti a zároveň jsou nadále ovlivňovány zvyky a tradicemi původní společnosti. Bakalářská práce se proto zabývá jak procesem integrace, tak i různými vlivy a faktory s ní spojenými. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je založena především na rešerši relevantní literatury a příslušných výzkumů. Praktická část se týká kvantitativně-kvalitativního výzkumu realizovaného na Gymnáziu Christiana Dopplera v Praze 5. Výzkum byl založen na kvantitativních datech, poskytnutých vedením školy a dále pak obohacen o rozhovory s vybranými učiteli, žáky vybraných komunit a majority a vedením gymnázia. Klíčová slova: cizinci ve školách, integrace, vzdělávání, Vietnamci, Ukrajinci, Rusovécs_CZ
dc.description.abstractIntegration of Foreign Children in Schools - case study conducted in the Christian Doppler Secondary School in Prague Abstract: The aim of this Bachelor thesis is to investigate how and to what extent foreign children integrate into the Czech educational system and what results they achieve in comparison to Czech pupils. During the process of integration, foreign children are faced with influences from their new society which they perceive in the context of the customs and traditions of their previous surroundings. This Bachelor thesis therefore investigates both the process of integration and the various effects and factors connected with it. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part draws from research of the relevant literature and studies. The practical part consists of both quantitative and qualitative research conducted in the Christian Doppler Secondary School in Prague. The research is based on quantitative data provided by the school officials and enhanced by interviews with chosen members of the teaching staff, representatives of foreign communities and majority and the school. Key words: foreigners in schools, integration, education, Vietnamese, Ukrainians, Russiansen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.titleIntegrace dětí cizinců ve školách - případová studie výběrového gymnázia Christiana Dopplera v Prazecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-07
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId99213
dc.title.translatedIntegration of Foreign Children in Schools - Case Study Conducted in the Christian Doppler Secondary School in Pragueen_US
dc.contributor.refereeFiedlerová, Klára
dc.identifier.aleph001524996
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeography Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineGeografie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programGeographyen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csGeografie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enGeography Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csIntegrace dětí cizinců ve školách - případová studie výběrového gymnázia Christiana Dopplera v Praze Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zjistit jak a do jaké míry se integrují děti cizinců navštěvující český vzdělávací systém a jakých studijních výsledků v porovnání s českými spolužáky dosahují. Během integrace se děti cizinců potýkají s různými vlivy nové společnosti a zároveň jsou nadále ovlivňovány zvyky a tradicemi původní společnosti. Bakalářská práce se proto zabývá jak procesem integrace, tak i různými vlivy a faktory s ní spojenými. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je založena především na rešerši relevantní literatury a příslušných výzkumů. Praktická část se týká kvantitativně-kvalitativního výzkumu realizovaného na Gymnáziu Christiana Dopplera v Praze 5. Výzkum byl založen na kvantitativních datech, poskytnutých vedením školy a dále pak obohacen o rozhovory s vybranými učiteli, žáky vybraných komunit a majority a vedením gymnázia. Klíčová slova: cizinci ve školách, integrace, vzdělávání, Vietnamci, Ukrajinci, Rusovécs_CZ
uk.abstract.enIntegration of Foreign Children in Schools - case study conducted in the Christian Doppler Secondary School in Prague Abstract: The aim of this Bachelor thesis is to investigate how and to what extent foreign children integrate into the Czech educational system and what results they achieve in comparison to Czech pupils. During the process of integration, foreign children are faced with influences from their new society which they perceive in the context of the customs and traditions of their previous surroundings. This Bachelor thesis therefore investigates both the process of integration and the various effects and factors connected with it. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part draws from research of the relevant literature and studies. The practical part consists of both quantitative and qualitative research conducted in the Christian Doppler Secondary School in Prague. The research is based on quantitative data provided by the school officials and enhanced by interviews with chosen members of the teaching staff, representatives of foreign communities and majority and the school. Key words: foreigners in schools, integration, education, Vietnamese, Ukrainians, Russiansen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.identifier.lisID990015249960106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV