Integrovaná výuka zeměpisu a tělesné výchovy - teoretická východiska a současná situace na gymnáziích
Integrated education of geography and physical education - theoretical solutions and the current situation at the grammars schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/45058Identifikátory
SIS: 68089
Kolekce
- Kvalifikační práce [20096]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kučerová, Silvie Rita
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
učitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - geografie
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociální geografie a region. rozvoje
Datum obhajoby
28. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
geografie, tělesná výchova, integraceKlíčová slova (anglicky)
geography, physical education, integrationNázev: Integrovaná výuka zeměpisu a tělesné výchovy - teoretická východiska a současná situace na gymnáziích Cíl práce: Shrnutí dosavadních poznatků z oblasti integrace zeměpisu a tělesné výchovy. Nástin dalších možných bodů průniku. Zjištění současného stupně integrace na českých středních školách. Metoda: Rešerše dostupné české a zahraniční literatury, dotazníkové šetření. Výsledky: Byly zjištěny a zanalyzovány dosavadní poznatky z integrace geografie a tělesné výchovy. Současně byl zjištěn aktuální stav a názory pedagogů na integraci v reálné školní praxi. Klíčová slova: geografie, tělesná výchova, integrace
Title: Integrated education of geography and physical education - theoretical solutions and the current situation at the grammars schools Objective: Summary of current knowledge of the geography and physical education integration. Outline of other possible overlap points. Findings of the current degree of integration in Czech secondary schools. Methods: Czech and foreign literature review, questionnaire Results: There was identified and analyzed existing knowledge of geography and physical education integration. Secondary school teacher survey provided current status and opinions on integration in real practice. Keywords: geography, physical education, integration