dc.contributor.advisor | Matějček, Tomáš | |
dc.creator | Posejpal, Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-05-07T15:57:21Z | |
dc.date.available | 2017-05-07T15:57:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/45058 | |
dc.description.abstract | Název: Integrovaná výuka zeměpisu a tělesné výchovy - teoretická východiska a současná situace na gymnáziích Cíl práce: Shrnutí dosavadních poznatků z oblasti integrace zeměpisu a tělesné výchovy. Nástin dalších možných bodů průniku. Zjištění současného stupně integrace na českých středních školách. Metoda: Rešerše dostupné české a zahraniční literatury, dotazníkové šetření. Výsledky: Byly zjištěny a zanalyzovány dosavadní poznatky z integrace geografie a tělesné výchovy. Současně byl zjištěn aktuální stav a názory pedagogů na integraci v reálné školní praxi. Klíčová slova: geografie, tělesná výchova, integrace | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title: Integrated education of geography and physical education - theoretical solutions and the current situation at the grammars schools Objective: Summary of current knowledge of the geography and physical education integration. Outline of other possible overlap points. Findings of the current degree of integration in Czech secondary schools. Methods: Czech and foreign literature review, questionnaire Results: There was identified and analyzed existing knowledge of geography and physical education integration. Secondary school teacher survey provided current status and opinions on integration in real practice. Keywords: geography, physical education, integration | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | geografie | cs_CZ |
dc.subject | tělesná výchova | cs_CZ |
dc.subject | integrace | cs_CZ |
dc.subject | geography | en_US |
dc.subject | physical education | en_US |
dc.subject | integration | en_US |
dc.title | Integrovaná výuka zeměpisu a tělesné výchovy - teoretická východiska a současná situace na gymnáziích | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
dc.description.department | Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 68089 | |
dc.title.translated | Integrated education of geography and physical education - theoretical solutions and the current situation at the grammars schools | en_US |
dc.contributor.referee | Kučerová, Silvie Rita | |
dc.identifier.aleph | 001481531 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | učitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - geografie | en_US |
thesis.degree.discipline | učitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - geografie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | učitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - geografie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | učitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - geografie | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Název: Integrovaná výuka zeměpisu a tělesné výchovy - teoretická východiska a současná situace na gymnáziích Cíl práce: Shrnutí dosavadních poznatků z oblasti integrace zeměpisu a tělesné výchovy. Nástin dalších možných bodů průniku. Zjištění současného stupně integrace na českých středních školách. Metoda: Rešerše dostupné české a zahraniční literatury, dotazníkové šetření. Výsledky: Byly zjištěny a zanalyzovány dosavadní poznatky z integrace geografie a tělesné výchovy. Současně byl zjištěn aktuální stav a názory pedagogů na integraci v reálné školní praxi. Klíčová slova: geografie, tělesná výchova, integrace | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title: Integrated education of geography and physical education - theoretical solutions and the current situation at the grammars schools Objective: Summary of current knowledge of the geography and physical education integration. Outline of other possible overlap points. Findings of the current degree of integration in Czech secondary schools. Methods: Czech and foreign literature review, questionnaire Results: There was identified and analyzed existing knowledge of geography and physical education integration. Secondary school teacher survey provided current status and opinions on integration in real practice. Keywords: geography, physical education, integration | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014815310106986 | |