dc.contributor.advisor | Hric, Jan | |
dc.creator | Tomek, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T16:51:17Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T16:51:17Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/50262 | |
dc.description.abstract | Monte Carlo Tree Search je relativně novou technikou prohledávání stromu navrženou pro počítačového hráče v hrách, které mají příliš velký stavový prostor na to, aby šel efektivně prohledávat deterministickým algoritmem. MCTS v základní verzi poskytuje jednoduchý způsob ohodnocování pozic bez jakýchkoliv doménově specificikých znalostí. MCTS byl již aplikován v mnoha variantách pro počítačové Go, jeho použití na ostatní hry však dosud není zdaleka tak hluboce prozkoumáno. Tato práce se zabývá možností použití MCTS na jednu konkrétní hru, a to Quridor. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Monte Carlo Tree Search is quite a new technique for searching a tree developed for a computer player in games, that have too large state space to be effectively searched by an deterministic algorithm. MCTS in its basic version offers a simple way to evaluate positions without any domain specific knowledge. MCTS was already applied in many variants for computer Go, however its usage for other games has not been nearly as deep studied. This work deals with the option of using MCTS on a particular game called Quoridor. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Monte Carlo Tree Search | cs_CZ |
dc.subject | Quoridor | cs_CZ |
dc.subject | UCT | cs_CZ |
dc.subject | Monte Carlo Tree Search | en_US |
dc.subject | Quoridor | en_US |
dc.subject | UCT | en_US |
dc.title | Aplikace MCTS na hru Quoridor | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-07 | |
dc.description.department | Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic | en_US |
dc.description.department | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 78134 | |
dc.title.translated | Application of MCTS to the game Quoridor | en_US |
dc.contributor.referee | Majerech, Vladan | |
dc.identifier.aleph | 001384647 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | General Computer Science | en_US |
thesis.degree.discipline | Obecná informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Obecná informatika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | General Computer Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Monte Carlo Tree Search je relativně novou technikou prohledávání stromu navrženou pro počítačového hráče v hrách, které mají příliš velký stavový prostor na to, aby šel efektivně prohledávat deterministickým algoritmem. MCTS v základní verzi poskytuje jednoduchý způsob ohodnocování pozic bez jakýchkoliv doménově specificikých znalostí. MCTS byl již aplikován v mnoha variantách pro počítačové Go, jeho použití na ostatní hry však dosud není zdaleka tak hluboce prozkoumáno. Tato práce se zabývá možností použití MCTS na jednu konkrétní hru, a to Quridor. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Monte Carlo Tree Search is quite a new technique for searching a tree developed for a computer player in games, that have too large state space to be effectively searched by an deterministic algorithm. MCTS in its basic version offers a simple way to evaluate positions without any domain specific knowledge. MCTS was already applied in many variants for computer Go, however its usage for other games has not been nearly as deep studied. This work deals with the option of using MCTS on a particular game called Quoridor. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013846470106986 | |