Motivace učitelů pro zavádění klíčových kompetencí do školské praxe
Teachers'motivation for incorporating key competences into classroom curriculum
bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/50871Identifikátory
SIS: 118793
Kolekce
- Kvalifikační práce [1555]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klimešová, Anna
Fakulta / součást
Evangelická teologická fakulta
Obor
Pastorační a sociální práce
Katedra / ústav / klinika
Jabok
Datum obhajoby
2. 2. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Nedostatečně
Práce se zabývá problematikou rozvoje klíčových kompetencí žáků na základních školách, která se stala aktuální s přicházející školskou reformou. Otevírá otázku míry motivace učitelů pro vytváření nových výchovných a vzdělávacích strategií a jejich následného implementování do školské praxe. Zjišťuje, jaké jsou zdroje motivace, příčiny nedostatečné motivace a dále co by motivaci učitelů zvyšovalo. Také se zabývá otázkou rozdílnosti přístupu k problematice klíčových kompetencí na základě diferenciace z pohledu mužů a žen, učitelů 1. a 2. stupně a učitelů s různou délkou praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This thesis is concerned with the development of key competencies in primary schools, which became relevant with new school reform. It opens up the question of teacher's level of motivation for the development of new educational strategies and their implementation to the everyday teaching practice. It explores the different sources of motivation and the reasons for insufficient motivation of teachers as well as the factors that would increase teachers' motivation. It is also concerned with the question of different attitude toward key competencies, as a function of gender, 1st and 2nd level, and length of teaching experience. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)