dc.contributor.advisor | Ortová, Marie | |
dc.creator | Šlancarová, Marie | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T19:16:10Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T19:16:10Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/50871 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou rozvoje klíčových kompetencí žáků na základních školách, která se stala aktuální s přicházející školskou reformou. Otevírá otázku míry motivace učitelů pro vytváření nových výchovných a vzdělávacích strategií a jejich následného implementování do školské praxe. Zjišťuje, jaké jsou zdroje motivace, příčiny nedostatečné motivace a dále co by motivaci učitelů zvyšovalo. Také se zabývá otázkou rozdílnosti přístupu k problematice klíčových kompetencí na základě diferenciace z pohledu mužů a žen, učitelů 1. a 2. stupně a učitelů s různou délkou praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis is concerned with the development of key competencies in primary schools, which became relevant with new school reform. It opens up the question of teacher's level of motivation for the development of new educational strategies and their implementation to the everyday teaching practice. It explores the different sources of motivation and the reasons for insufficient motivation of teachers as well as the factors that would increase teachers' motivation. It is also concerned with the question of different attitude toward key competencies, as a function of gender, 1st and 2nd level, and length of teaching experience. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Motivace učitelů pro zavádění klíčových kompetencí do školské praxe | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-02-02 | |
dc.description.department | Jabok | en_US |
dc.description.department | Jabok | cs_CZ |
dc.description.faculty | Protestant Theological Faculty | en_US |
dc.description.faculty | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 118793 | |
dc.title.translated | Teachers'motivation for incorporating key competences into classroom curriculum | en_US |
dc.contributor.referee | Klimešová, Anna | |
dc.identifier.aleph | 001603056 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pastoral and Social Work | en_US |
thesis.degree.discipline | Pastorační a sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.program | Social Work | en_US |
thesis.degree.program | Sociální práce | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Evangelická teologická fakulta::Jabok | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Protestant Theological Faculty::Jabok | en_US |
uk.faculty-name.cs | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Protestant Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | ETF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pastorační a sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pastoral and Social Work | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Social Work | en_US |
thesis.grade.cs | Nedostatečně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá problematikou rozvoje klíčových kompetencí žáků na základních školách, která se stala aktuální s přicházející školskou reformou. Otevírá otázku míry motivace učitelů pro vytváření nových výchovných a vzdělávacích strategií a jejich následného implementování do školské praxe. Zjišťuje, jaké jsou zdroje motivace, příčiny nedostatečné motivace a dále co by motivaci učitelů zvyšovalo. Také se zabývá otázkou rozdílnosti přístupu k problematice klíčových kompetencí na základě diferenciace z pohledu mužů a žen, učitelů 1. a 2. stupně a učitelů s různou délkou praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis is concerned with the development of key competencies in primary schools, which became relevant with new school reform. It opens up the question of teacher's level of motivation for the development of new educational strategies and their implementation to the everyday teaching practice. It explores the different sources of motivation and the reasons for insufficient motivation of teachers as well as the factors that would increase teachers' motivation. It is also concerned with the question of different attitude toward key competencies, as a function of gender, 1st and 2nd level, and length of teaching experience. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabok | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016030560106986 | |