Zobrazit minimální záznam

M-commerce as a new purchasing phenomenon
dc.contributor.advisorOčko, Petr
dc.creatorDlouhá, Markéta
dc.date.accessioned2021-03-26T17:42:52Z
dc.date.available2021-03-26T17:42:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/54268
dc.description.abstract(česky): Práce se zabývá fenoménem m-commerce. Ve stručné historii je popsán vývoj a zlomové okamžiky pro rozvoj tohoto segmentu a jeho následná adaptace. Dále je pojednáno o typech transakcí, které jsou přes mobilní zařízení realizovány a také o technologiích, které umožnily postupnou proměnu těchto zařízení v multifunkční objekty. Ve čtvrté kapitole se zabývám vyhodnocením praktického výzkumu, který jsem realizovala. Ten byl zaměřen na typologii nákupů, které jsou českými uživateli realizovány přes jejich mobilní zařízení (smartphony a tablety), ve vztahu k mobilní platformě smartphonu, který vlastní.cs_CZ
dc.description.abstract(in English): Thesis deals with the phenomenon of m-commerce. History section briefly describes the evolution and significant moments for further development of this segment and its subsequent adaptation. It also discusses the types of transactions that are carried out through mobile devices and also about technologies that allow for a gradual transformation of these devices into multifunctional objects. The fourth chapter deals with the evaluation of practical research, which was carried out by me. The research was focused on the typology of purchases that are realized by Czech users through their mobile devices (smartphones and tablets) in relation to mobile smartphone platform, which they own.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectm-commerceen_US
dc.subjectmobile deviceen_US
dc.subjectsmartphoneen_US
dc.subjecttableten_US
dc.subjectmobile platformen_US
dc.subjectuseren_US
dc.subjectAndroiden_US
dc.subjectiOSen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjectmobile interneten_US
dc.subjecttransactionen_US
dc.subjectmobile paymenten_US
dc.subjectm-commercecs_CZ
dc.subjectmobilní zařízenícs_CZ
dc.subjectsmartphonecs_CZ
dc.subjecttabletcs_CZ
dc.subjectmobilní platformacs_CZ
dc.subjectuživatelcs_CZ
dc.subjectAndroidcs_CZ
dc.subjectiOScs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectmobilní internetcs_CZ
dc.subjecttransakcecs_CZ
dc.subjectmobilní platbacs_CZ
dc.titleM-commerce jako nový fenomén nakupovánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-01-27
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId117253
dc.title.translatedM-commerce as a new purchasing phenomenonen_US
dc.contributor.refereeLipková, Helena
dc.identifier.aleph001678701
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs(česky): Práce se zabývá fenoménem m-commerce. Ve stručné historii je popsán vývoj a zlomové okamžiky pro rozvoj tohoto segmentu a jeho následná adaptace. Dále je pojednáno o typech transakcí, které jsou přes mobilní zařízení realizovány a také o technologiích, které umožnily postupnou proměnu těchto zařízení v multifunkční objekty. Ve čtvrté kapitole se zabývám vyhodnocením praktického výzkumu, který jsem realizovala. Ten byl zaměřen na typologii nákupů, které jsou českými uživateli realizovány přes jejich mobilní zařízení (smartphony a tablety), ve vztahu k mobilní platformě smartphonu, který vlastní.cs_CZ
uk.abstract.en(in English): Thesis deals with the phenomenon of m-commerce. History section briefly describes the evolution and significant moments for further development of this segment and its subsequent adaptation. It also discusses the types of transactions that are carried out through mobile devices and also about technologies that allow for a gradual transformation of these devices into multifunctional objects. The fourth chapter deals with the evaluation of practical research, which was carried out by me. The research was focused on the typology of purchases that are realized by Czech users through their mobile devices (smartphones and tablets) in relation to mobile smartphone platform, which they own.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantŠlerka, Josef
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990016787010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV