Zpravodajský web MediaGuru.cz a jeho referování o causách tištěných periodik v roce 2013
MediaGuru.cz news site and its reporting on printed journals causes in 2013
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/62496Identifikátory
SIS: 145051
Kolekce
- Kvalifikační práce [18345]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jirků, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Žurnalistika
Katedra / ústav / klinika
Katedra žurnalistiky
Datum obhajoby
19. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
2013 - MediaGuru.cz - online - tištěná média - Vojtěchovská - webKlíčová slova (anglicky)
2013 - MediaGuru.cz - online - print media - Vojtěchovská - webZpravodajský web MediaGuru.cz přináší denně svým čtenářům nejnovější informace z oblasti médií, marketingu a reklamy. Bakalářská práce si klade za cíl představit toto médium a podrobit analýze jeho fungování v roce 2013. Konkrétně se zaměřuje na problematiku tištěných periodik, tedy jaký je této oblasti věnován prostor. Analýza pak probíhá ve třech stanovených kategoriích - témata spojená s tištěnou žurnalistikou (čtenost, prodaný náklad, nové/zrušené tituly, vlastnické změny, personální změny, obsahové změny a reklama a inzerce), styl zpracování článků (neutrální, hodnotící, pozitivní, negativní a přejaté) a žánry příspěvků (zpráva, zpráva s citací, rozhovor, analýza a žebříček). Zprávy ze sekce Tisk vydané v průběhu roku 2013 jsou přiřazovány do jednotlivých rubrik a na základě získaných dat, ale i výpovědi šéfredaktorky webu Martiny Vojtěchovské, pak práce vztahuje získaná fakta na širší kontext a přináší informace o fungování tohoto zpravodajského serveru.
Every day, MediaGuru.cz news site brings its readers the latest pieces of information about media, marketing and advertising. The aim of this bachelor thesis is to introduce this medium and analyse its functioning in 2013. Specifically, it deals with the agenda of printed journals, especially it focuses on the space dedicated to this topic. Analysis is performed in the three specified categories - topics related to print journalism (readership, copies sold, the new/cancelled titles, ownership changes, personnel changes, content changes and advertising), different styles of the articles (neutral, evaluating, positive, negative and adapted) and genres of the articles (news, news with quotation, interview, analysis and list of top x). Articles from Print section released in 2013 are classified into individual categories and pursuant to achieved data and interview with editor in chief Martina Vojtěchovská, the bachelor thesis brings more information about news site MediaGuru.cz and its functioning.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Trendy a vnímání efektivity nástrojů media ralations v oboru PR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČalounová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 12. 9. 2023This bachelor's thesis focuses on media relations, which are part of the field of PR. It aims to describe the current situation in the Czech PR and to find out whether traditional media relations tools are still effective ... -
Role oborových médií ve vzdělání studentů marketingu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPenkov, Radoslav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 12. 6. 2019Bakalářská práce si klade za cíl popsat roli současných českých oborových médií v životě studentů a budoucích profesionálů z oblasti marketingové komunikace a public relations. Cílem práce je jednak zjistit vztah studentů ... -
Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOProcházková, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 1. 2. 2023Cílem diplomové práce s názvem "Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR" ("Use of Media in English Lessons in the Czech Republic") je zhodnotit používání starých, klasických i nových médií pří výuce angličtiny na ...