Zobrazit minimální záznam

MediaGuru.cz news site and its reporting on printed journals causes in 2013
dc.contributor.advisorOsvaldová, Barbora
dc.creatorZunová, Anna
dc.date.accessioned2017-05-26T11:29:00Z
dc.date.available2017-05-26T11:29:00Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62496
dc.description.abstractZpravodajský web MediaGuru.cz přináší denně svým čtenářům nejnovější informace z oblasti médií, marketingu a reklamy. Bakalářská práce si klade za cíl představit toto médium a podrobit analýze jeho fungování v roce 2013. Konkrétně se zaměřuje na problematiku tištěných periodik, tedy jaký je této oblasti věnován prostor. Analýza pak probíhá ve třech stanovených kategoriích - témata spojená s tištěnou žurnalistikou (čtenost, prodaný náklad, nové/zrušené tituly, vlastnické změny, personální změny, obsahové změny a reklama a inzerce), styl zpracování článků (neutrální, hodnotící, pozitivní, negativní a přejaté) a žánry příspěvků (zpráva, zpráva s citací, rozhovor, analýza a žebříček). Zprávy ze sekce Tisk vydané v průběhu roku 2013 jsou přiřazovány do jednotlivých rubrik a na základě získaných dat, ale i výpovědi šéfredaktorky webu Martiny Vojtěchovské, pak práce vztahuje získaná fakta na širší kontext a přináší informace o fungování tohoto zpravodajského serveru.cs_CZ
dc.description.abstractEvery day, MediaGuru.cz news site brings its readers the latest pieces of information about media, marketing and advertising. The aim of this bachelor thesis is to introduce this medium and analyse its functioning in 2013. Specifically, it deals with the agenda of printed journals, especially it focuses on the space dedicated to this topic. Analysis is performed in the three specified categories - topics related to print journalism (readership, copies sold, the new/cancelled titles, ownership changes, personnel changes, content changes and advertising), different styles of the articles (neutral, evaluating, positive, negative and adapted) and genres of the articles (news, news with quotation, interview, analysis and list of top x). Articles from Print section released in 2013 are classified into individual categories and pursuant to achieved data and interview with editor in chief Martina Vojtěchovská, the bachelor thesis brings more information about news site MediaGuru.cz and its functioning.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subject2013 - MediaGuru.cz - online - tištěná média - Vojtěchovská - webcs_CZ
dc.subject2013 - MediaGuru.cz - online - print media - Vojtěchovská - weben_US
dc.titleZpravodajský web MediaGuru.cz a jeho referování o causách tištěných periodik v roce 2013cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-19
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId145051
dc.title.translatedMediaGuru.cz news site and its reporting on printed journals causes in 2013en_US
dc.contributor.refereeJirků, Jan
dc.identifier.aleph001784856
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csZpravodajský web MediaGuru.cz přináší denně svým čtenářům nejnovější informace z oblasti médií, marketingu a reklamy. Bakalářská práce si klade za cíl představit toto médium a podrobit analýze jeho fungování v roce 2013. Konkrétně se zaměřuje na problematiku tištěných periodik, tedy jaký je této oblasti věnován prostor. Analýza pak probíhá ve třech stanovených kategoriích - témata spojená s tištěnou žurnalistikou (čtenost, prodaný náklad, nové/zrušené tituly, vlastnické změny, personální změny, obsahové změny a reklama a inzerce), styl zpracování článků (neutrální, hodnotící, pozitivní, negativní a přejaté) a žánry příspěvků (zpráva, zpráva s citací, rozhovor, analýza a žebříček). Zprávy ze sekce Tisk vydané v průběhu roku 2013 jsou přiřazovány do jednotlivých rubrik a na základě získaných dat, ale i výpovědi šéfredaktorky webu Martiny Vojtěchovské, pak práce vztahuje získaná fakta na širší kontext a přináší informace o fungování tohoto zpravodajského serveru.cs_CZ
uk.abstract.enEvery day, MediaGuru.cz news site brings its readers the latest pieces of information about media, marketing and advertising. The aim of this bachelor thesis is to introduce this medium and analyse its functioning in 2013. Specifically, it deals with the agenda of printed journals, especially it focuses on the space dedicated to this topic. Analysis is performed in the three specified categories - topics related to print journalism (readership, copies sold, the new/cancelled titles, ownership changes, personnel changes, content changes and advertising), different styles of the articles (neutral, evaluating, positive, negative and adapted) and genres of the articles (news, news with quotation, interview, analysis and list of top x). Articles from Print section released in 2013 are classified into individual categories and pursuant to achieved data and interview with editor in chief Martina Vojtěchovská, the bachelor thesis brings more information about news site MediaGuru.cz and its functioning.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017848560106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV