Zobrazit minimální záznam

The audiences of reality shows aired by the Czech television channels with emphasison university educated people watching Hotel Paradise
dc.contributor.advisorReifová, Irena
dc.creatorZvěřinová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-05-27T11:45:39Z
dc.date.available2017-05-27T11:45:39Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70034
dc.description.abstractPráce si klade za cíl prozkoumat diváckou obec reality shows vysílaných na českém trhu. Na základě vybraných parametrů budou pomocí kvantitativní analýzy podrobeny rozboru jednotlivé typy pořadů reality show a nalezeny jednotící a naopak rozlišné charakteristiky publika. Na základě výsledků této kvantitativní analýzy bude následně vybrána zajímavá statisticky výrazná souvislost (vztah mezi sledováním reality show a vzděláním), která bude poté detailně prozkoumána kvalitativní analýzou na pořadu Hotel Paradise, aby objasnila důvody tohoto jevu.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis has a goal to investigate the audience of reality shows available on Czech broadcasting market. Different types of shows will be analysed using selected parameters through the quantitative analysis. We will look for the similar and different parameters of audiences. The thesis is mostly focused on the show Hotel Paradise and its qualitative analysis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectanalýza publikacs_CZ
dc.subjecttelevizecs_CZ
dc.subjecttelevizní zábavacs_CZ
dc.subjectsledovanostcs_CZ
dc.subjectreality showcs_CZ
dc.subjectHotel Paradisecs_CZ
dc.subjectaudience analysisen_US
dc.subjecttelevisionen_US
dc.subjectTV entertainmenten_US
dc.subjectviewrshipen_US
dc.subjectreality showen_US
dc.subjectHotel Paradiseen_US
dc.titleProfil publika pořadů typu reality show vysílaných v českých televizích s důrazem na motivy sledování pořadu Hotel Paradise u vysokoškolákůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-24
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId125905
dc.title.translatedThe audiences of reality shows aired by the Czech television channels with emphasison university educated people watching Hotel Paradiseen_US
dc.contributor.refereeBaslarová, Iva
dc.identifier.aleph001785818
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce si klade za cíl prozkoumat diváckou obec reality shows vysílaných na českém trhu. Na základě vybraných parametrů budou pomocí kvantitativní analýzy podrobeny rozboru jednotlivé typy pořadů reality show a nalezeny jednotící a naopak rozlišné charakteristiky publika. Na základě výsledků této kvantitativní analýzy bude následně vybrána zajímavá statisticky výrazná souvislost (vztah mezi sledováním reality show a vzděláním), která bude poté detailně prozkoumána kvalitativní analýzou na pořadu Hotel Paradise, aby objasnila důvody tohoto jevu.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis has a goal to investigate the audience of reality shows available on Czech broadcasting market. Different types of shows will be analysed using selected parameters through the quantitative analysis. We will look for the similar and different parameters of audiences. The thesis is mostly focused on the show Hotel Paradise and its qualitative analysis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990017858180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV