dc.contributor.advisor | Cintlová, Jitka | |
dc.creator | Orišová, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T07:11:15Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T07:11:15Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/77014 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se věnuje především možnostem vzdělávání dětí s AD(H)D v českém školském systému. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována základním informacím o AD(H)D. Obsahuje, kromě jiného, údaje o výskytu, příčinách, možnostech léčby či způsobech stanovení diagnózy. Praktická část je sestavena na základě osobních zkušeností s dětmi trpícími touto poruchou. Jejím hlavním úkolem je na základě sestavených kazuistik a pozorování, zmapovat chování dětí ve školním prostředí a možnosti jejich vzdělávání. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This bachelor's thesis is especially about educational opportunities of children with AD(H)D in the Czech schools. The work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is based on my experience with these children. The main target of this thesis is compiled on the basis of case reports and observations to map the behavior of children in the school environment and the education. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | AD(H)D | cs_CZ |
dc.subject | hyperaktivita | cs_CZ |
dc.subject | impulzivita | cs_CZ |
dc.subject | porucha | cs_CZ |
dc.subject | dítě | cs_CZ |
dc.subject | škola | cs_CZ |
dc.subject | AD(H)D | en_US |
dc.subject | hyperactivity | en_US |
dc.subject | impulsiveness | en_US |
dc.subject | disorder | en_US |
dc.subject | child | en_US |
dc.subject | school | en_US |
dc.title | Integrace dětí s ADHD do vzdělávacího procesu | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-08 | |
dc.description.department | HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 132545 | |
dc.title.translated | The Integration of Children with ADHD in the Education System | en_US |
dc.contributor.referee | Nováková, Ivana | |
dc.identifier.aleph | 002027251 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sociální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social Paedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social Paedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se věnuje především možnostem vzdělávání dětí s AD(H)D v českém školském systému. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována základním informacím o AD(H)D. Obsahuje, kromě jiného, údaje o výskytu, příčinách, možnostech léčby či způsobech stanovení diagnózy. Praktická část je sestavena na základě osobních zkušeností s dětmi trpícími touto poruchou. Jejím hlavním úkolem je na základě sestavených kazuistik a pozorování, zmapovat chování dětí ve školním prostředí a možnosti jejich vzdělávání. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor's thesis is especially about educational opportunities of children with AD(H)D in the Czech schools. The work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is based on my experience with these children. The main target of this thesis is compiled on the basis of case reports and observations to map the behavior of children in the school environment and the education. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020272510106986 | |