Kurz outdoorového vzdělávání
Outdoor Education Course - The New Product of a Company Offer
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/804/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/804Identifikátory
SIS: 49791
Kolekce
- Kvalifikační práce [8907]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Oponent B,
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
24. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
a klíčová slova Název: Kurz outdoorového vzdělávání - Nový produkt v nabídce soukromé společnosti Cíle práce: Analýza a zhodnocení potřeb a postojů současných firemních klientů společnosti Firma na zážitky, s.r.o. na poli outdoorového vzdělávání za účelem sestavení pilotního návrhu programu outdoorového kurzu. Metoda: K analýze a zhodnocení potřeb a postojů klientů byla zvolena metoda dotazníku. Výsledky: Výsledkem práce je návrh programu outdoorového kurzu vytvořený na základě výstupů z provedeného výzkumu. Klíčová slova: outdoorové vzdělávání, teambuilding, učení se prožitkem
and Key Words Title: Outdoor Education Course- The New Product of a Company Offer Aim: Analysis and evaluation of needs and attitudes of the present company clients of Firma na zážitky, s.r.o. company in the outdoor education field to frame a pilot project of an outdoor course programme. Method: Method of questionnare was used to analyse and evaluate needs and attitudes ofthe company clients. Results: A project of outdoor course programme was created according to results of realized research. Keywords: outdoor education, teambuilding, experience-based education