Zobrazit minimální záznam

Outdoor Education Course - The New Product of a Company Offer
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorBeránek, Jiří
dc.date.accessioned2017-04-06T13:40:15Z
dc.date.available2017-04-06T13:40:15Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/804
dc.description.abstracta klíčová slova Název: Kurz outdoorového vzdělávání - Nový produkt v nabídce soukromé společnosti Cíle práce: Analýza a zhodnocení potřeb a postojů současných firemních klientů společnosti Firma na zážitky, s.r.o. na poli outdoorového vzdělávání za účelem sestavení pilotního návrhu programu outdoorového kurzu. Metoda: K analýze a zhodnocení potřeb a postojů klientů byla zvolena metoda dotazníku. Výsledky: Výsledkem práce je návrh programu outdoorového kurzu vytvořený na základě výstupů z provedeného výzkumu. Klíčová slova: outdoorové vzdělávání, teambuilding, učení se prožitkemcs_CZ
dc.description.abstractand Key Words Title: Outdoor Education Course- The New Product of a Company Offer Aim: Analysis and evaluation of needs and attitudes of the present company clients of Firma na zážitky, s.r.o. company in the outdoor education field to frame a pilot project of an outdoor course programme. Method: Method of questionnare was used to analyse and evaluate needs and attitudes ofthe company clients. Results: A project of outdoor course programme was created according to results of realized research. Keywords: outdoor education, teambuilding, experience-based educationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleKurz outdoorového vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-24
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId49791
dc.title.translatedOutdoor Education Course - The New Product of a Company Offeren_US
dc.contributor.refereeOponent B,
dc.identifier.aleph000943254
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csa klíčová slova Název: Kurz outdoorového vzdělávání - Nový produkt v nabídce soukromé společnosti Cíle práce: Analýza a zhodnocení potřeb a postojů současných firemních klientů společnosti Firma na zážitky, s.r.o. na poli outdoorového vzdělávání za účelem sestavení pilotního návrhu programu outdoorového kurzu. Metoda: K analýze a zhodnocení potřeb a postojů klientů byla zvolena metoda dotazníku. Výsledky: Výsledkem práce je návrh programu outdoorového kurzu vytvořený na základě výstupů z provedeného výzkumu. Klíčová slova: outdoorové vzdělávání, teambuilding, učení se prožitkemcs_CZ
uk.abstract.enand Key Words Title: Outdoor Education Course- The New Product of a Company Offer Aim: Analysis and evaluation of needs and attitudes of the present company clients of Firma na zážitky, s.r.o. company in the outdoor education field to frame a pilot project of an outdoor course programme. Method: Method of questionnare was used to analyse and evaluate needs and attitudes ofthe company clients. Results: A project of outdoor course programme was created according to results of realized research. Keywords: outdoor education, teambuilding, experience-based educationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009432540106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV