Kooperativní učení a vyučování v primární škole
Cooperative Teaching and Instruction in Primary School
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8376Identifikátory
SIS: 22139
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kargerová, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
15. 1. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Ústředním tématem mé diplomové práce je kooperativní učení a vyučování v primární škole se zaměřením na 1. třídu základní školy. V teoretické části se věnuji klíčovým pojmům, proměnám ve vnitřní strukturaci vzdělávací soustavy, historii, strategiím a dalším aspektům souvisejícím se skupinovou prací a kooperací. V praktické části se zaměřuji na mapování stavu a smyslu kooperace a její změny během školního roku v 1. ročníku základní školy. Ve svém výzkumu popisuji a analyzuji konkrétní metody a techniky kooperativního vyučování uplatňované v 1. ročníku ZS a jejich přínos pro rozvoj kooperativních a sociálních dovedností žáků. Pro výzkumné šetření mi budou sloužit metody pozorování, rozhovoru a dotazníku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The main theme of my thesis is cooperative teaching at primary school with respect to 1st class of elementary school. There is the theoretical part which contains the key ideas, changes in the internal structure of educational system, history, strategy and other aspects related to work in groups and cooperative learning. The practical part concentrates on mapping of situation and sense of cooperation and their change during the school year at primary school. In my research I analyze and give a description of concrete methods and practices of cooperative teaching in 1st class of elementary school and their contribution for progress of cooperative and social skills of pupils. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)