Předškolní výuka cizích jazyků: její klady a zápory
Pre-school education of the foreign languages: advantages and disadvantages
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8652Identifikátory
SIS: 21543
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Machleidtová, Silva
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazyk
Katedra / ústav / klinika
Katedra francouzského jazyka a literatury
Datum obhajoby
23. 1. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na situaci výuky cizích jazyků v mateřských školkách v nedávné minulosti a současnosti. Původně jsem svou diplomovou práci začala psát s tím úmyslem, že se zamyslím nad tím, jaké jsou klady předškolní výuky cizích jazyků. Začala jsem svou diplomovou práci psát s tím, že vím přesně, že pokud se začne v předškolním věku, může to být dítěti jedině ku prospěchu a přínáší to samá pozitiva. Zjistila jsem však, že tomu tak vždy nebývá a během svého psaní a zkoumání přicházela na to, že mediálně utvořený názor je třeba pečlivě prozkoumat, než si na něj udělá člověk svůj vlastní názor.
J'étudie le francais et l'anglais a la faculté de pédagogie de l'Université Charles avec le but de pouvoir enseigner ces deux langues a des écoles primaires et secondaires. C'est pourquoi je m'intéresse éminemment aux différentes approches de l'enseignement des langues étrangeres et aux innovations dans ce domaine. C'est aussi la raison pour laquelle j'ai choisi la problématique de l'enseignement précoce des langues étrangeres dans des écoles maternelles en Tchéquie. Bien que l'enseignement précoce ne soit pas vraiment mon option, la thématique de l'enseignement précoce m'intéresse et j'ai choisi la problématique de L'eseignement préscolaire des langues étrangeres : cotés positifs et négatifs comme mon mémoire.