Zobrazit minimální záznam

Pre-school education of the foreign languages: advantages and disadvantages
dc.contributor.advisorFenclová, Marie
dc.creatorHolubová, Magda
dc.date.accessioned2017-03-31T11:28:18Z
dc.date.available2017-03-31T11:28:18Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8652
dc.description.abstractJ'étudie le francais et l'anglais a la faculté de pédagogie de l'Université Charles avec le but de pouvoir enseigner ces deux langues a des écoles primaires et secondaires. C'est pourquoi je m'intéresse éminemment aux différentes approches de l'enseignement des langues étrangeres et aux innovations dans ce domaine. C'est aussi la raison pour laquelle j'ai choisi la problématique de l'enseignement précoce des langues étrangeres dans des écoles maternelles en Tchéquie. Bien que l'enseignement précoce ne soit pas vraiment mon option, la thématique de l'enseignement précoce m'intéresse et j'ai choisi la problématique de L'eseignement préscolaire des langues étrangeres : cotés positifs et négatifs comme mon mémoire.en_US
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se zaměřila na situaci výuky cizích jazyků v mateřských školkách v nedávné minulosti a současnosti. Původně jsem svou diplomovou práci začala psát s tím úmyslem, že se zamyslím nad tím, jaké jsou klady předškolní výuky cizích jazyků. Začala jsem svou diplomovou práci psát s tím, že vím přesně, že pokud se začne v předškolním věku, může to být dítěti jedině ku prospěchu a přínáší to samá pozitiva. Zjistila jsem však, že tomu tak vždy nebývá a během svého psaní a zkoumání přicházela na to, že mediálně utvořený názor je třeba pečlivě prozkoumat, než si na něj udělá člověk svůj vlastní názor.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePředškolní výuka cizích jazyků: její klady a záporycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-23
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21543
dc.title.translatedPre-school education of the foreign languages: advantages and disadvantagesen_US
dc.contributor.refereeMachleidtová, Silva
dc.identifier.aleph000942852
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci jsem se zaměřila na situaci výuky cizích jazyků v mateřských školkách v nedávné minulosti a současnosti. Původně jsem svou diplomovou práci začala psát s tím úmyslem, že se zamyslím nad tím, jaké jsou klady předškolní výuky cizích jazyků. Začala jsem svou diplomovou práci psát s tím, že vím přesně, že pokud se začne v předškolním věku, může to být dítěti jedině ku prospěchu a přínáší to samá pozitiva. Zjistila jsem však, že tomu tak vždy nebývá a během svého psaní a zkoumání přicházela na to, že mediálně utvořený názor je třeba pečlivě prozkoumat, než si na něj udělá člověk svůj vlastní názor.cs_CZ
uk.abstract.enJ'étudie le francais et l'anglais a la faculté de pédagogie de l'Université Charles avec le but de pouvoir enseigner ces deux langues a des écoles primaires et secondaires. C'est pourquoi je m'intéresse éminemment aux différentes approches de l'enseignement des langues étrangeres et aux innovations dans ce domaine. C'est aussi la raison pour laquelle j'ai choisi la problématique de l'enseignement précoce des langues étrangeres dans des écoles maternelles en Tchéquie. Bien que l'enseignement précoce ne soit pas vraiment mon option, la thématique de l'enseignement précoce m'intéresse et j'ai choisi la problématique de L'eseignement préscolaire des langues étrangeres : cotés positifs et négatifs comme mon mémoire.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990009428520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV