Integrace dětí s vývojovou dysfázií na začátku školní docházky
Integration of Children with Dysphasia at the Beginning of School Attendance
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8776Identifikátory
SIS: 21583
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sýsová, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
22. 1. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Diplomová práce je zaměřena na problematiku vývojové dysfázie dítěte mladšího školního věku. Je složena ze dvou částí. Teoretická část pojednává o integraci a integrovaném vzdělávání a vymezuje termín vývojové dysfázie a její příznaky. Část praktická se zaměřuje na vzdělávání dysfatických dětí v integrované formě a analýzu problémů, se kterými se setkávají při výuce českého jazyka.
The dissertation is focused on problems of the development dysphasia of children of early pupilage. It consists of two parts. The theoretical part concentrates on integration and integrated education, and defines the term of development dysphasia and its symptoms. The practical part deals with integrated form of education of dysphasic children, and analysis of the problems they face studying Czech language.