dc.contributor.advisor | Housarová, Blanka | |
dc.creator | Blovská, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2017-03-31T11:54:21Z | |
dc.date.available | 2017-03-31T11:54:21Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/8776 | |
dc.description.abstract | The dissertation is focused on problems of the development dysphasia of children of early pupilage. It consists of two parts. The theoretical part concentrates on integration and integrated education, and defines the term of development dysphasia and its symptoms. The practical part deals with integrated form of education of dysphasic children, and analysis of the problems they face studying Czech language. | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na problematiku vývojové dysfázie dítěte mladšího školního věku. Je složena ze dvou částí. Teoretická část pojednává o integraci a integrovaném vzdělávání a vymezuje termín vývojové dysfázie a její příznaky. Část praktická se zaměřuje na vzdělávání dysfatických dětí v integrované formě a analýzu problémů, se kterými se setkávají při výuce českého jazyka. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Integrace dětí s vývojovou dysfázií na začátku školní docházky | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-01-22 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 21583 | |
dc.title.translated | Integration of Children with Dysphasia at the Beginning of School Attendance | en_US |
dc.contributor.referee | Sýsová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 002096735 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je zaměřena na problematiku vývojové dysfázie dítěte mladšího školního věku. Je složena ze dvou částí. Teoretická část pojednává o integraci a integrovaném vzdělávání a vymezuje termín vývojové dysfázie a její příznaky. Část praktická se zaměřuje na vzdělávání dysfatických dětí v integrované formě a analýzu problémů, se kterými se setkávají při výuce českého jazyka. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The dissertation is focused on problems of the development dysphasia of children of early pupilage. It consists of two parts. The theoretical part concentrates on integration and integrated education, and defines the term of development dysphasia and its symptoms. The practical part deals with integrated form of education of dysphasic children, and analysis of the problems they face studying Czech language. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020967350106986 | |