dc.contributor.advisor | Bučková, Tamara | |
dc.creator | Kroutilová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:07:44Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:07:44Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9107 | |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci se zabývám problematikou využití počítače a evaluací výukových programů při výuce německého jazyka na základních školách. První kapitola pojednává o pozici počítače ve vzdělání obecně. Důležitým příspěvkem v práci je zpráva Evropské komise, která hovoří o využití počítačů ve školách. Necelá polovina učitelů využije počítač ve výuce alespoň jednou, což je vzhledem k technickým možnostem málo. V kapitole je praktickým způsobem zpracována problematika realizace výukového software ve výuce CJ. Ta vypovídá o tom, že pro učitele jsou podmínky v tomto ohledu vcelku problematické. V kapitole o výukovém softwaru se dozvídáme o jejich struktuře a funkci. Nalezneme zde několik zajímavých pojetí o rozdělení výukového softwaru zejména pak jednotlivých typů programů pro cizojazyčné vyučování. Jednotlivé typy programů jsou pak detailně popsány a jsou u nich uvedeny praktické příklady. Pro realizaci výukového softwaru jsou naprosto nepostradatelné základní technické znalosti o počítači ve vztahu k technické funkčnosti výukových programů. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci se zabývám problematikou využití počítače a evaluací výukových programů při výuce německého jazyka na základních školách. První kapitola pojednává o pozici počítače ve vzdělání obecně. Důležitým příspěvkem v práci je zpráva Evropské komise, která hovoří o využití počítačů ve školách. Necelá polovina učitelů využije počítač ve výuce alespoň jednou, což je vzhledem k technickým možnostem málo. V kapitole je praktickým způsobem zpracována problematika realizace výukového software ve výuce CJ. Ta vypovídá o tom, že pro učitele jsou podmínky v tomto ohledu vcelku problematické. V kapitole o výukovém softwaru se dozvídáme o jejich struktuře a funkci. Nalezneme zde několik zajímavých pojetí o rozdělení výukového softwaru zejména pak jednotlivých typů programů pro cizojazyčné vyučování. Jednotlivé typy programů jsou pak detailně popsány a jsou u nich uvedeny praktické příklady. Pro realizaci výukového softwaru jsou naprosto nepostradatelné základní technické znalosti o počítači ve vztahu k technické funkčnosti výukových programů. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | K výukovému softwaru v německém jazyce a jeho evaluaci | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-18 | |
dc.description.department | Katedra germanistiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22447 | |
dc.title.translated | Educational Software in the German Language and its Evaluation | en_US |
dc.contributor.referee | Nečasová, Pavla | |
dc.identifier.aleph | 000799600 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra germanistiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Ve své diplomové práci se zabývám problematikou využití počítače a evaluací výukových programů při výuce německého jazyka na základních školách. První kapitola pojednává o pozici počítače ve vzdělání obecně. Důležitým příspěvkem v práci je zpráva Evropské komise, která hovoří o využití počítačů ve školách. Necelá polovina učitelů využije počítač ve výuce alespoň jednou, což je vzhledem k technickým možnostem málo. V kapitole je praktickým způsobem zpracována problematika realizace výukového software ve výuce CJ. Ta vypovídá o tom, že pro učitele jsou podmínky v tomto ohledu vcelku problematické. V kapitole o výukovém softwaru se dozvídáme o jejich struktuře a funkci. Nalezneme zde několik zajímavých pojetí o rozdělení výukového softwaru zejména pak jednotlivých typů programů pro cizojazyčné vyučování. Jednotlivé typy programů jsou pak detailně popsány a jsou u nich uvedeny praktické příklady. Pro realizaci výukového softwaru jsou naprosto nepostradatelné základní technické znalosti o počítači ve vztahu k technické funkčnosti výukových programů. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Ve své diplomové práci se zabývám problematikou využití počítače a evaluací výukových programů při výuce německého jazyka na základních školách. První kapitola pojednává o pozici počítače ve vzdělání obecně. Důležitým příspěvkem v práci je zpráva Evropské komise, která hovoří o využití počítačů ve školách. Necelá polovina učitelů využije počítač ve výuce alespoň jednou, což je vzhledem k technickým možnostem málo. V kapitole je praktickým způsobem zpracována problematika realizace výukového software ve výuce CJ. Ta vypovídá o tom, že pro učitele jsou podmínky v tomto ohledu vcelku problematické. V kapitole o výukovém softwaru se dozvídáme o jejich struktuře a funkci. Nalezneme zde několik zajímavých pojetí o rozdělení výukového softwaru zejména pak jednotlivých typů programů pro cizojazyčné vyučování. Jednotlivé typy programů jsou pak detailně popsány a jsou u nich uvedeny praktické příklady. Pro realizaci výukového softwaru jsou naprosto nepostradatelné základní technické znalosti o počítači ve vztahu k technické funkčnosti výukových programů. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra germanistiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990007996000106986 | |