Zobrazit minimální záznam

Jedlička Elementary School - integration versus inclusion
dc.contributor.advisorNová, Monika
dc.creatorZaworová, Neli
dc.date.accessioned2018-11-02T09:10:26Z
dc.date.available2018-11-02T09:10:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/92178
dc.description.abstractThesis The Philosophy of Education, Theory and Reality focuses on the brief historical development of educational ideals, the determination of the necessary virtues of the raised man, and the subsequent comparison of the established virtues with the current educational policy of the Czech Republic. After comparing with educational documents at national level, it has been found that some of the necessary virtues in these documents are not included.cs_CZ
dc.description.abstractDiplomová práce "Jedličkova základní škola - integrace versus inkluze" pojednává o Jedličkově základní škole, jejích klientech, zaměstnancích a situaci ve škole jako takové, a principech, které se aplikují či neaplikují v rámci integrace a inkluze. Tato práce je hlavně zaměřena na fungování školy a vzdělávání v ní. Dále se věnuje problematice integrace a inkluze jakkoliv handicapovaných osob, a to především počátku jejich integrace do většinové společnosti v ČR, čímž je myšleno vzdělávání a výchova nejen handicapovaných, ale také většinové společnosti. Odrazovým můstkem této práce je průzkum v těchto osmi okruzích: - Zaměstnání v Jedličkově základní škole - Spolupráce zaměstnanců v Jedličkově základní škole - Práce s klienty - Péče o klienty - Hodnocení, známkování a profilování klienta - Sponzorování a rozvoj Jedličkovy základní školy - Integrace - Inkluze Tento průzkum, ve kterém se snažím především sama přicházet na nedostatky a pozitiva takto v průběhu několika let fungující instituce ukazuje, že prvotní cíl průzkumu zjistit, jak probíhá vzdělávání a výchova dítěte v Jedličkově základní škole v průběhu několika ročníků, je takřka nemožné z důvodu personálních změn v pedagogickém sboru v posledních letech. Z těchto důvodů došlo v roce 2014 ke změně původního průzkumného cíle s názvem "Vývoj a postup...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectJedličkova základní školacs_CZ
dc.subjectzpracování průzkumucs_CZ
dc.subjectzaměstnání ve školecs_CZ
dc.subjectspolupráce pedagogůcs_CZ
dc.subjectpráce s klientycs_CZ
dc.subjectpéče o klientacs_CZ
dc.subjectškolní hodnocenícs_CZ
dc.subjectprofilování klientacs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectinkluzecs_CZ
dc.subjectJedlička Elementary Schoolen_US
dc.subjectprocessing explorationen_US
dc.subjectemployment at the schoolen_US
dc.subjectcooperation amongst teachersen_US
dc.subjectwork with clientsen_US
dc.subjectcustomer careen_US
dc.subjectschool evaluationen_US
dc.subjectclient profiligen_US
dc.subjectIntegrationen_US
dc.subjectInclusionen_US
dc.titleJedličkova základní škola - integrace versus inkluzecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-25
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId177788
dc.title.translatedJedlička Elementary School - integration versus inclusionen_US
dc.contributor.refereeVálková, Monika
dc.identifier.aleph002156458
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csThesis The Philosophy of Education, Theory and Reality focuses on the brief historical development of educational ideals, the determination of the necessary virtues of the raised man, and the subsequent comparison of the established virtues with the current educational policy of the Czech Republic. After comparing with educational documents at national level, it has been found that some of the necessary virtues in these documents are not included.cs_CZ
uk.abstract.enDiplomová práce "Jedličkova základní škola - integrace versus inkluze" pojednává o Jedličkově základní škole, jejích klientech, zaměstnancích a situaci ve škole jako takové, a principech, které se aplikují či neaplikují v rámci integrace a inkluze. Tato práce je hlavně zaměřena na fungování školy a vzdělávání v ní. Dále se věnuje problematice integrace a inkluze jakkoliv handicapovaných osob, a to především počátku jejich integrace do většinové společnosti v ČR, čímž je myšleno vzdělávání a výchova nejen handicapovaných, ale také většinové společnosti. Odrazovým můstkem této práce je průzkum v těchto osmi okruzích: - Zaměstnání v Jedličkově základní škole - Spolupráce zaměstnanců v Jedličkově základní škole - Práce s klienty - Péče o klienty - Hodnocení, známkování a profilování klienta - Sponzorování a rozvoj Jedličkovy základní školy - Integrace - Inkluze Tento průzkum, ve kterém se snažím především sama přicházet na nedostatky a pozitiva takto v průběhu několika let fungující instituce ukazuje, že prvotní cíl průzkumu zjistit, jak probíhá vzdělávání a výchova dítěte v Jedličkově základní škole v průběhu několika ročníků, je takřka nemožné z důvodu personálních změn v pedagogickém sboru v posledních letech. Z těchto důvodů došlo v roce 2014 ke změně původního průzkumného cíle s názvem "Vývoj a postup...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.identifier.lisID990021564580106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV