dc.contributor.advisor | Hogenová, Anna | |
dc.creator | Šťastný, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2018-11-02T08:52:08Z | |
dc.date.available | 2018-11-02T08:52:08Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/92244 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Filozofie výchovy, teorie a skutečnost je zaměřena na krátký historický vývoj výchovných ideálů, stanovení potřebných ctností vychovaného člověka, a následné porovnání zjištěných ctností s aktuální vzdělávací politikou ČR. Po provedení srovnání se vzdělávacími dokumenty na národní úrovni bylo zjištěno, že některé potřebné ctnosti v těchto dokumentech obsaženy nejsou. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Thesis The Philosophy of Education, Theory and Reality focuses on the brief historical development of educational ideals, the determination of the necessary virtues of the raised man, and the subsequent comparison of the established virtues with the current educational policy of the Czech Republic. After comparing with educational documents at national level, it has been found that some of the necessary virtues in these documents are not included. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Výchova | cs_CZ |
dc.subject | Platón | cs_CZ |
dc.subject | Aristoteles | cs_CZ |
dc.subject | sv. Augustýn | cs_CZ |
dc.subject | Tomáš Akvinský | cs_CZ |
dc.subject | Komenský | cs_CZ |
dc.subject | Jean Jacques Rousseau | cs_CZ |
dc.subject | Patočka | cs_CZ |
dc.subject | Palouš | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávací politika ČR | cs_CZ |
dc.subject | Upbringing | en_US |
dc.subject | Platon | en_US |
dc.subject | Aristoteles | en_US |
dc.subject | st. Augustine | en_US |
dc.subject | Thomas Aquinas | en_US |
dc.subject | Komensky | en_US |
dc.subject | Patočka | en_US |
dc.subject | Palouš | en_US |
dc.subject | educational Policy of the Czech Republic | en_US |
dc.title | Filozofie výchovy, teorie a skutečnost | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-09-26 | |
dc.description.department | HTF - Katedra filozofie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 175296 | |
dc.title.translated | Philosophy of educational, theory and reality | en_US |
dc.contributor.referee | Blažková, Miloslava | |
dc.identifier.aleph | 002156712 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství náboženství, etiky a filozofie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching of Religion, Ethics and Philosophy | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra filozofie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství náboženství, etiky a filozofie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching of Religion, Ethics and Philosophy | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce Filozofie výchovy, teorie a skutečnost je zaměřena na krátký historický vývoj výchovných ideálů, stanovení potřebných ctností vychovaného člověka, a následné porovnání zjištěných ctností s aktuální vzdělávací politikou ČR. Po provedení srovnání se vzdělávacími dokumenty na národní úrovni bylo zjištěno, že některé potřebné ctnosti v těchto dokumentech obsaženy nejsou. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Thesis The Philosophy of Education, Theory and Reality focuses on the brief historical development of educational ideals, the determination of the necessary virtues of the raised man, and the subsequent comparison of the established virtues with the current educational policy of the Czech Republic. After comparing with educational documents at national level, it has been found that some of the necessary virtues in these documents are not included. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra filozofie | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
dc.identifier.lisID | 990021567120106986 | |