Zjišťování výsledků výuky v předmětu dějepis
Ascertaining the Results of Instruction in the Subject of History
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9278Identifikátory
SIS: 22365
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Parkan, František
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
15. 5. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název práce: Zjišťování výsledků výuky v předmětu dějepis (tematický celek "středověk" a novověk"). Cíl práce: Cílem práce je zjištění výsledků výuky v předmětu dějepis u maturitních ročníků gymnázia pro zvolené tématické celky "středověk" a "novověk" (po první světovou válku). Metoda: Při zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky předkládané práce mají přispět k rozšíření poznatků o výuce na středních školách, o vědomostní úrovni žáků-maturantů, a v neposlední míře by měly přispět k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, popřípadě i k zefektivnění didaktického působení středoškolských pedagogů v oboru dějepis.
Název práce: Zjištování výsledku výuky v predmetu dejepis (tematický celek "stredovek" a novovek"). Cíl práce: Cílem práce je zjištení výsledku výuky v predmetu dejepis u maturitních rocníku gymnázia pro zvolené tématické celky "stredovek" a "novovek" (po první svetovou válku). Metoda: Pri zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky predkládané práce mají prispet k rozšírení poznatku o výuce na stredních školách, o vedomostní úrovni žáku-maturantu, a v neposlední míre by mely prispet k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, poprípade i k zefektivnení didaktického pusobení stredoškolských pedagogu v oboru dejepis.