dc.contributor.advisor | Byčkovský, Petr | |
dc.creator | Urbanec, Stanislav | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:48:53Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:48:53Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9278 | |
dc.description.abstract | Název práce: Zjišťování výsledků výuky v předmětu dějepis (tematický celek "středověk" a novověk"). Cíl práce: Cílem práce je zjištění výsledků výuky v předmětu dějepis u maturitních ročníků gymnázia pro zvolené tématické celky "středověk" a "novověk" (po první světovou válku). Metoda: Při zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky předkládané práce mají přispět k rozšíření poznatků o výuce na středních školách, o vědomostní úrovni žáků-maturantů, a v neposlední míře by měly přispět k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, popřípadě i k zefektivnění didaktického působení středoškolských pedagogů v oboru dějepis. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Název práce: Zjištování výsledku výuky v predmetu dejepis (tematický celek "stredovek" a novovek"). Cíl práce: Cílem práce je zjištení výsledku výuky v predmetu dejepis u maturitních rocníku gymnázia pro zvolené tématické celky "stredovek" a "novovek" (po první svetovou válku). Metoda: Pri zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky predkládané práce mají prispet k rozšírení poznatku o výuce na stredních školách, o vedomostní úrovni žáku-maturantu, a v neposlední míre by mely prispet k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, poprípade i k zefektivnení didaktického pusobení stredoškolských pedagogu v oboru dejepis. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Zjišťování výsledků výuky v předmětu dějepis | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-15 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22365 | |
dc.title.translated | Ascertaining the Results of Instruction in the Subject of History | en_US |
dc.contributor.referee | Parkan, František | |
dc.identifier.aleph | 000886901 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Název práce: Zjišťování výsledků výuky v předmětu dějepis (tematický celek "středověk" a novověk"). Cíl práce: Cílem práce je zjištění výsledků výuky v předmětu dějepis u maturitních ročníků gymnázia pro zvolené tématické celky "středověk" a "novověk" (po první světovou válku). Metoda: Při zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky předkládané práce mají přispět k rozšíření poznatků o výuce na středních školách, o vědomostní úrovni žáků-maturantů, a v neposlední míře by měly přispět k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, popřípadě i k zefektivnění didaktického působení středoškolských pedagogů v oboru dějepis. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Název práce: Zjištování výsledku výuky v predmetu dejepis (tematický celek "stredovek" a novovek"). Cíl práce: Cílem práce je zjištení výsledku výuky v predmetu dejepis u maturitních rocníku gymnázia pro zvolené tématické celky "stredovek" a "novovek" (po první svetovou válku). Metoda: Pri zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky predkládané práce mají prispet k rozšírení poznatku o výuce na stredních školách, o vedomostní úrovni žáku-maturantu, a v neposlední míre by mely prispet k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, poprípade i k zefektivnení didaktického pusobení stredoškolských pedagogu v oboru dejepis. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008869010106986 | |