Zobrazit minimální záznam

Possibility of cooperation between the school and the family in worning with the literary text at the 1st grade of primary school
dc.contributor.advisorHausenblas, Ondřej
dc.creatorZemanová, Hana
dc.date.accessioned2017-04-03T11:14:18Z
dc.date.available2017-04-03T11:14:18Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9696
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou dětského čtenářství. Uvádí, že kjeho rozvoji je potřeba spolupráce rodiny a školy. Zkoumá, jak by tyto dvě instituce mohly spolupracovat, a porovnává, jak spolupracují u nás a v Německu. Vychází především z dostupných českých a německých pramenů a literatury, ale také z odpovědí dvou desítek učitelů 1. stupně ZŠ, kteří ve vytvořeném dotazníku vyjádřili svůj postoj ke čtenářství svých žáků i ke spolupráci s rodinou. Práce je doložena řadou příkladů z Německa, ale i z českých škol. Autorka v závěru práce přináší i některé "vlastní čtenářské aktivity" vhodné pro spolupráci školy a rodiny. Tato diplomová práce bude přínosem pro učitele 1. stupně ZŠ, kteří se chtějí přičinit o zlepšení čtenářství svých žáků. Nabízené možnosti spolupráce s rodinou jsou jedním možným řešením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou dětského čtenářství. Uvádí, že kjeho rozvoji je potřeba spolupráce rodiny a školy. Zkoumá, jak by tyto dvě instituce mohly spolupracovat, a porovnává, jak spolupracují u nás a v Německu. Vychází především z dostupných českých a německých pramenů a literatury, ale také z odpovědí dvou desítek učitelů 1. stupně ZŠ, kteří ve vytvořeném dotazníku vyjádřili svůj postoj ke čtenářství svých žáků i ke spolupráci s rodinou. Práce je doložena řadou příkladů z Německa, ale i z českých škol. Autorka v závěru práce přináší i některé "vlastní čtenářské aktivity" vhodné pro spolupráci školy a rodiny. Tato diplomová práce bude přínosem pro učitele 1. stupně ZŠ, kteří se chtějí přičinit o zlepšení čtenářství svých žáků. Nabízené možnosti spolupráce s rodinou jsou jedním možným řešením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMožnost spolupráce mezi školou a rodinou v práci s literárním textem na 1. stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-17
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId51831
dc.title.translatedPossibility of cooperation between the school and the family in worning with the literary text at the 1st grade of primary schoolen_US
dc.contributor.refereeKlumparová, Štěpánka
dc.identifier.aleph000826962
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou dětského čtenářství. Uvádí, že kjeho rozvoji je potřeba spolupráce rodiny a školy. Zkoumá, jak by tyto dvě instituce mohly spolupracovat, a porovnává, jak spolupracují u nás a v Německu. Vychází především z dostupných českých a německých pramenů a literatury, ale také z odpovědí dvou desítek učitelů 1. stupně ZŠ, kteří ve vytvořeném dotazníku vyjádřili svůj postoj ke čtenářství svých žáků i ke spolupráci s rodinou. Práce je doložena řadou příkladů z Německa, ale i z českých škol. Autorka v závěru práce přináší i některé "vlastní čtenářské aktivity" vhodné pro spolupráci školy a rodiny. Tato diplomová práce bude přínosem pro učitele 1. stupně ZŠ, kteří se chtějí přičinit o zlepšení čtenářství svých žáků. Nabízené možnosti spolupráce s rodinou jsou jedním možným řešením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enDiplomová práce se zabývá problematikou dětského čtenářství. Uvádí, že kjeho rozvoji je potřeba spolupráce rodiny a školy. Zkoumá, jak by tyto dvě instituce mohly spolupracovat, a porovnává, jak spolupracují u nás a v Německu. Vychází především z dostupných českých a německých pramenů a literatury, ale také z odpovědí dvou desítek učitelů 1. stupně ZŠ, kteří ve vytvořeném dotazníku vyjádřili svůj postoj ke čtenářství svých žáků i ke spolupráci s rodinou. Práce je doložena řadou příkladů z Německa, ale i z českých škol. Autorka v závěru práce přináší i některé "vlastní čtenářské aktivity" vhodné pro spolupráci školy a rodiny. Tato diplomová práce bude přínosem pro učitele 1. stupně ZŠ, kteří se chtějí přičinit o zlepšení čtenářství svých žáků. Nabízené možnosti spolupráce s rodinou jsou jedním možným řešením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990008269620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV