Projekt marketingové strategie pro produkt adrenalinové sporty
Markteing Strategies Plan for Extreme Sports
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/996Identifikátory
SIS: 29188
Kolekce
- Kvalifikační práce [8847]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Navrátilová, Miroslava
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název: Projekt marketingové strategie pro produkt adrenalinové sporty Cíl práce: Navrhnout marketingovou strategii, která by mohla zvýšit diváckou návštěvnost na adrenalinovém sportu sjezd horských kol Metody: Marketingový výzkum- dotazování, SWOT analýza, popisná analýza Výsledky: Závěry a doporučení marketingových strategií na zvýšení návštěvnosti závodů ve sjezdu na horských kolech Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, dotazování, SWOT analýza
Title: Pian of marketing strategies for (product) extreme sports Work goals: To propose marketing strategies that can increase spectator attendance on extreme sport mountain bike downhill races Methods: Marketing research- questioning, SWOT analysis, describing analysis Results: Conclusion and advices for increasing spectator attendance on mountain bike downhill races Key words: Marketing, Marketing research, questioning, SWOT analysis