Zobrazit minimální záznam

Markteing Strategies Plan for Extreme Sports
dc.contributor.advisorMalecha, Petr
dc.creatorBrabencová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-03-27T11:02:19Z
dc.date.available2017-03-27T11:02:19Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/996
dc.description.abstractTitle: Pian of marketing strategies for (product) extreme sports Work goals: To propose marketing strategies that can increase spectator attendance on extreme sport mountain bike downhill races Methods: Marketing research- questioning, SWOT analysis, describing analysis Results: Conclusion and advices for increasing spectator attendance on mountain bike downhill races Key words: Marketing, Marketing research, questioning, SWOT analysisen_US
dc.description.abstractNázev: Projekt marketingové strategie pro produkt adrenalinové sporty Cíl práce: Navrhnout marketingovou strategii, která by mohla zvýšit diváckou návštěvnost na adrenalinovém sportu sjezd horských kol Metody: Marketingový výzkum- dotazování, SWOT analýza, popisná analýza Výsledky: Závěry a doporučení marketingových strategií na zvýšení návštěvnosti závodů ve sjezdu na horských kolech Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, dotazování, SWOT analýzacs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleProjekt marketingové strategie pro produkt adrenalinové sportycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29188
dc.title.translatedMarkteing Strategies Plan for Extreme Sportsen_US
dc.contributor.refereeNavrátilová, Miroslava
dc.identifier.aleph000906714
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Projekt marketingové strategie pro produkt adrenalinové sporty Cíl práce: Navrhnout marketingovou strategii, která by mohla zvýšit diváckou návštěvnost na adrenalinovém sportu sjezd horských kol Metody: Marketingový výzkum- dotazování, SWOT analýza, popisná analýza Výsledky: Závěry a doporučení marketingových strategií na zvýšení návštěvnosti závodů ve sjezdu na horských kolech Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, dotazování, SWOT analýzacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Pian of marketing strategies for (product) extreme sports Work goals: To propose marketing strategies that can increase spectator attendance on extreme sport mountain bike downhill races Methods: Marketing research- questioning, SWOT analysis, describing analysis Results: Conclusion and advices for increasing spectator attendance on mountain bike downhill races Key words: Marketing, Marketing research, questioning, SWOT analysisen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009067140106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV