dc.contributor.advisor | Šmejkal, Petr | |
dc.creator | Švehla, Martin | |
dc.date.accessioned | 2017-04-28T01:34:40Z | |
dc.date.available | 2017-04-28T01:34:40Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/39334 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou multimediální podpory výuky chemie na středních školách. Přiblíží čtenáři možnosti využívání informačních a komunikačních technologií a to nejen při výuce chemie. Tyto technologie mají totiž významnou roli v moderním vyučování a procesu učení. Součástí práce je tvorba a vyhodnocení dotazníkového šetření, které podává přibližný přehled o výskytu a využívání multimédií a multimediálních aplikací v českých školách. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Bachelor thesis deals with multimedia support for teaching chemistry in secondary schools. Clarify reader the possibility of using ICT, not only in chemistry education. These technologies have an important role in modern teaching and learning process. Part of this work is the creation and evaluation of the questionnaire survey, which gives a rough overview on the prevalence and use of multimedia and multimedia applications in Czech schools. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Multimédia | cs_CZ |
dc.subject | dotazníkové šetření | cs_CZ |
dc.subject | prezentace | cs_CZ |
dc.subject | využívání multimédií | cs_CZ |
dc.subject | výuka na SŠ | cs_CZ |
dc.subject | ICT | cs_CZ |
dc.subject | informační a komunikační technologie | cs_CZ |
dc.subject | Multimedia | en_US |
dc.subject | questionnaire survey | en_US |
dc.subject | presentation | en_US |
dc.subject | employment of multimedia | en_US |
dc.subject | high school education | en_US |
dc.subject | ICT | en_US |
dc.subject | information and communication technologies | en_US |
dc.title | Využívání multimédií a multimediálních aplikací ve výuce chemie na SŠ v ČR | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-13 | |
dc.description.department | Department of teaching and Didactics of Chemistry | en_US |
dc.description.department | Katedra učitelství a didaktiky chemie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 79910 | |
dc.title.translated | Employment of multimedia in chemistry education at high schools in the Czech Republic | en_US |
dc.contributor.referee | Teplý, Pavel | |
dc.identifier.aleph | 001274314 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Chemistry Oriented at Education - Biology Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Chemie se zaměřením na vzdělávání - Biologie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Chemistry | en_US |
thesis.degree.program | Chemie | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky chemie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of teaching and Didactics of Chemistry | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Chemie se zaměřením na vzdělávání - Biologie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Chemistry Oriented at Education - Biology Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Chemie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Chemistry | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zabývá problematikou multimediální podpory výuky chemie na středních školách. Přiblíží čtenáři možnosti využívání informačních a komunikačních technologií a to nejen při výuce chemie. Tyto technologie mají totiž významnou roli v moderním vyučování a procesu učení. Součástí práce je tvorba a vyhodnocení dotazníkového šetření, které podává přibližný přehled o výskytu a využívání multimédií a multimediálních aplikací v českých školách. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Bachelor thesis deals with multimedia support for teaching chemistry in secondary schools. Clarify reader the possibility of using ICT, not only in chemistry education. These technologies have an important role in modern teaching and learning process. Part of this work is the creation and evaluation of the questionnaire survey, which gives a rough overview on the prevalence and use of multimedia and multimedia applications in Czech schools. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012743140106986 | |