Zobrazit minimální záznam

Employment of multimedia in chemistry education at high schools in the Czech Republic
dc.contributor.advisorŠmejkal, Petr
dc.creatorŠvehla, Martin
dc.date.accessioned2017-04-28T01:34:40Z
dc.date.available2017-04-28T01:34:40Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/39334
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou multimediální podpory výuky chemie na středních školách. Přiblíží čtenáři možnosti využívání informačních a komunikačních technologií a to nejen při výuce chemie. Tyto technologie mají totiž významnou roli v moderním vyučování a procesu učení. Součástí práce je tvorba a vyhodnocení dotazníkového šetření, které podává přibližný přehled o výskytu a využívání multimédií a multimediálních aplikací v českých školách.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis deals with multimedia support for teaching chemistry in secondary schools. Clarify reader the possibility of using ICT, not only in chemistry education. These technologies have an important role in modern teaching and learning process. Part of this work is the creation and evaluation of the questionnaire survey, which gives a rough overview on the prevalence and use of multimedia and multimedia applications in Czech schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectMultimédiacs_CZ
dc.subjectdotazníkové šetřenícs_CZ
dc.subjectprezentacecs_CZ
dc.subjectvyužívání multimédiícs_CZ
dc.subjectvýuka na SŠcs_CZ
dc.subjectICTcs_CZ
dc.subjectinformační a komunikační technologiecs_CZ
dc.subjectMultimediaen_US
dc.subjectquestionnaire surveyen_US
dc.subjectpresentationen_US
dc.subjectemployment of multimediaen_US
dc.subjecthigh school educationen_US
dc.subjectICTen_US
dc.subjectinformation and communication technologiesen_US
dc.titleVyužívání multimédií a multimediálních aplikací ve výuce chemie na SŠ v ČRcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-13
dc.description.departmentDepartment of teaching and Didactics of Chemistryen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId79910
dc.title.translatedEmployment of multimedia in chemistry education at high schools in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeTeplý, Pavel
dc.identifier.aleph001274314
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineChemistry Oriented at Education - Biology Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineChemie se zaměřením na vzdělávání - Biologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programChemistryen_US
thesis.degree.programChemiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of teaching and Didactics of Chemistryen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csChemie se zaměřením na vzdělávání - Biologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enChemistry Oriented at Education - Biology Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csChemiecs_CZ
uk.degree-program.enChemistryen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá problematikou multimediální podpory výuky chemie na středních školách. Přiblíží čtenáři možnosti využívání informačních a komunikačních technologií a to nejen při výuce chemie. Tyto technologie mají totiž významnou roli v moderním vyučování a procesu učení. Součástí práce je tvorba a vyhodnocení dotazníkového šetření, které podává přibližný přehled o výskytu a využívání multimédií a multimediálních aplikací v českých školách.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis deals with multimedia support for teaching chemistry in secondary schools. Clarify reader the possibility of using ICT, not only in chemistry education. These technologies have an important role in modern teaching and learning process. Part of this work is the creation and evaluation of the questionnaire survey, which gives a rough overview on the prevalence and use of multimedia and multimedia applications in Czech schools.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.identifier.lisID990012743140106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV